شناسهٔ خبر: 37796800 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ائتلاف فتح:

هدف اصلی عراقی ها اخراج اشغالگران بیگانه است

نماینده ائتلاف فتح عراق امروز اعلام کرد که هدف اصلی تمامی شهروندان عراقی اخراج اشغالگران بیگانه از کشورشان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، نعیم العبودی یکی از نمایندگان ائتلاف فتح عراق در گفتگو با المیادین اظهار داشت: موضع امروز تمامی شهروندان عراقی در خصوص حضور نیروهای آمریکایی در کشور یکسان است و تمامی عراقی ها مخالف حضور بیگانگان هستند.

وی با بیان این مطلب افزود: هدف اصلی، اخراج اشغالگران بیگانه از سرتاسر عراق است و تمامی احتمالات در این زمینه وجود دارد.

العبودی خاطرنشان کرد: اختلاف سیاسی یک امر طبیعی است اما در لحظات سرنوشت ساز، موضع ما به ویژه در زمینه اخراج اشغالگران یکی است.

این نماینده عراقی در ادامه گفت: همچون انقلاب بیستم، امروز ایستگاه مهمی در تاریخ عراق است که بر کل منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

گفتنی است از صبح امروز دهها هزار نفر از مردم عراق برای شرکت در تظاهرات ضد اشغالگری آمریکا در حال رساندن خود به تقاطع دانشگاه بغداد نزدیک منطقه «الجادریه» مسیر تعیین شده برای آغاز تظاهراتی هستند که پیش‌بینی شده است به تظاهرات میلیونی و بی سابقه‌ای در عراق تبدیل شود.

پارلمان عراق پس از اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» معاون حشد شعبی و شماری از همرزمانشان، طرح اخراج نیروهای خارجی از عراق را تصویب کرد و دولت عراق نیز در تماس‌های مستمر با مقامات آمریکایی، بر ضرورت اجرای این طرح تاکید کرد.

نظر شما