شناسهٔ خبر: 37796493 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

ابطحی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب:

مشارکت گسترده مردم در انتخابات سبب بروز اقتدار ملی می‌شود

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات سبب بروز و ظهور اقتدار ملی می شود.

صاحب‌خبر -

سید محمد جواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهمیت حضور پررنگ و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، گفت: رهبر انقلاب همواره تاکید و توصیه داشتند که مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات سبب بروز و ظهور اقتدار ملی می شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرگاه مردم در انتخابات مشارکت خوبی داشتند، دشمنان مجبور به عقب نشینی از مواضع خصمانه خودشان شدند، اظهار کرد: در واقع دشمنانی همچون آمریکایی ها مستمراً درصدد ارزیابی میزان تاثیر تحریم ها بر عزم و اراده مردم هستند لذا حضور حداکثری بیانگر شکست سیاست های مستکبران است.

وی با اشاره به اینکه هر گاه موعد برگزاری انتخابات در کشور می شود، رسانه های بیگانه با تمام توان اقدام به پمپاژ مطالبی می کنند که صرفا القاء کننده ناامیدی است، ادامه داد: بنابراین اگر مردم مثل همیشه برای تعیین سرنوشت کشور و تامین منافع ملی پای صندوق های رای حاضر شود، دشمنان مجددا متوجه خواهند شد که ملت ایران یکپارچه پشت سر همدیگر ایستاده اند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه رفتار مسئولان نیز بر میزان مشاکرت مردم در انتخابات تاثیرگذار است، تصریح کرد: در واقع اگر مسئولان و کاندیداهای نمایندگی قوه مقننه در زمان انتخابات وعده هایی دهند که قابل تحقق باشد، این مهم می تواند زمینه ساز حضور حداکثری باشد و رفتار بالعکس این موضوع تاثیر منفی در پی خواهد داشت.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسانه ها از جمله صداوسیما می توانند به برگزاری انتخابات پرشور کمک کنند، خاطرنشان کرد: در واقع رسانه ها باید چالش هایی که پشت سر گذاشته شده را برای مردم تبیین کنند و در این راستا اهداف گام دوم انقلاب را هم شفاف عنوان کنند تا مسیر آینده کشور نیز مشخص تر شود./

پایان پیام

نظر شما