شناسهٔ خبر: 37794184 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) در اجتماع بزرگ مسجدی ها :

مشارکت وسیع مردم در انتخابات، سیلی بزرگ به دهان استکبار است

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در اجتماع بزرگ مسجدی ها گفت: مقام معظم رهبری در اولین سخنرانی خود پس از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، در اظهارنظری کم‌ نظیر و بلکه بی نظیر فرمودند: در برابر این شهید، تعظیم می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سپاه خبر خبرگزاری بسیج، سردار حسن زاده افزود: وقتی ولی فقیه چنین گفت، ملت ولایی نیز در برابر چنین شهید والا مقامی تعظیم می کند.

امشب و درحالی که دقیقا سه هفته از شهادت سردار دل ها می گذرد، در همه روضه ها نام حاج قاسم طنین انداز است. بیشتر مداحان نیز به شباهت شهادت سردار سلیمانی به نحوه شهادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) اشاره می کنند.

مسجد جامع امام رضا (ع) (واقع در تهران، خیابان خاوران، خیابان نفیس) تازه ترین نمونه آحاد مردم به ویژه ائمه جماعات و بسیجیان و اعضای کانون های فرهنگی هنری به شهید سردار سلیمانی، جان باختگان در مراسم تشییع این سردار جریان مقاومت در کرمان و شهدای حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی، است.

سردار "حسن حسن زاده" در این مراسم با بیان اینکه تمام دلباختگان جریان مقاومت و ملت ایران با قوت راه شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه می دهد، اظهار کرد: نابودی اسرائیل بزرگ ترین انتقام از آمریکا است که انشالله هرچه زودتر محقق می شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) تهران در ادامه به نقش مساجد در تحقق اهداف مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: مسجدی ها باید دلایل مشارکت وسیع مردم در انتخابات را برای مردم تبیین کنند که این حضور بزرگ ترین سیلی به صورت استکبار جهانی و استعمارگران است.

وی در ادامه به موضوع مذاکره با آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: کسانی که این تز را در کشور مطرح می کنند و طی چند سال اخیر به صورت جدی دنبال می کردند، خائن نیستند ولی حتما بی بصیرت هستند.

نظر شما