شناسهٔ خبر: 37793492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

۱۵۰ خودرودرکولاک تمرچین گرفتار هستند/مسافران امدادرسانی شدند

ارومیه – مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۱۵۰ خودرو در تمرچین پیرانشهر در برف و کولاک گرفتار هستند.

صاحب‌خبر -

سعید رهبر سوره در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هم اکنون بارش برف در این مرز قطع شده اما کولاک شدید تداوم دارد افزود: با حضور عالی نیروهای سپاه، ارتش، مدیریت بحران و امداد نجات عملیات امدادرسانی با وجود حجم بالای برف در مرز تمرچین از عصر امروز آغاز شده و این عملیات ادامه دارد.

وی ادامه داد: با تلاش نیروها بیش از ۲۹۴ خودروی گرفتار در برف و کولاک این محور رهاسازی شده و ۱۵۰ خودرو همچنان در کولاک گرفتار هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای جنوب استان افزود: حمایت نیروهای سپاه و ارتش از نیروهای مدیریت بحران موجب تسریع در روند امداد رسانی در این محورها به خصوص تمرچین شده که جای قدردانی داد.

رهبر سوره با بیان اینکه با تلاش نیروهای حاضر هیچ مسافری در این محور وجود ندارد که در برف و کولاک گرفتار باشند عنوان کرد: ۱۵۰ خودروی محصور نیز مسافران آغاز امدادرسانی شده و خودروها به دلیل حجم بالای برف و کولاک شدید با کندی رهاسازی مواجه هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اظهارداشت: نزدیک ۷۰۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک این محور امداد رسانی و در مساجد شهری پیرانشهر اسکان داده شده اند. در حال حاضر مسافران با توزیع بسته‌های امدادی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر امدادرسانی می‌شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به هشدار هواشناسی به دلیل تداوم بارش برف و کولاک در استان نیروهای هلال احمر با تمام توان در محورهای مواصلاتی استان حضور داشته و امدادرسانی می‌کنند.

نظر شما