شناسهٔ خبر: 37793475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه لامرد:

فاطمیه را باید زنده نگه داشت

لامرد- امام جمعه لامرد تاکید کرد که ایام فاطمیه را باید همواره زنده نگه داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حسین زاده پنجشنبه شب در مراسم افتتاح نمایشگاه حدیث غربت ضمن تشکر و قدردانی ازکلیه دست اندرکاران هفتمین سال برپایی نمایشگاه در لامرد تصریح کرد: این برنامه‌ها را نباید سری سری گرفت، و هر ساله باید یکبرنامه و طرحی نو و جدیدی نسبت به سال قبل تر داشت.

او گفت: دشمن ٤٠ سال است که می‌خواهد جمهوری اسلامی ایران را به زمین بزند و در همه مسائل به بن بست خورده است.

وی به خطبه‌های ایراد شده مقام معظم رهبری در بیست و هفتم دی ماه ۹۸ در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: وقتی رهبر انقلاب خطبه می‌خوانند و جمعیّت میلیونی در این مراسم عبادی، سیاسی حضور پیدا می‌کنند، به برکت این نفس فاطمی است.

وی تصریح کرد: فاطمیه را باید زنده نگه داشت و با فاطمیه زندگی کرد و خوش به حال این جوانان خوش ذوق که بدون توقع در این شب ونصف شب در حدیث غربت در حال فعالیت هستند و این حدیث شهامت، شجاعت، سلامت و یکه تازی در عرصه مبارزه با دشمن است.

وی افزود: این حرکت جوانان عزیز ما در این نمایشگاه حدیث غربت یاد بچه‌های جبهه و جنگ و عملیات‌های والفجر هشت و کربلای پنج را در ذهن متبادر می‌سازد که چگونه آتش به اختیار به دل دشمن می‌زدند و جان‌هایشان را در طبق اخلاص قرار می‌دادند. معامله بافاطمه کم نیست و این حال و هوای فاطمی، بسیاری از امراض را خوب می‌کند.

امام جمعه لامرد افزود: هرچقدر از گوهر فاطمی چیده شود باز هم کم است و این حدیث غربت‌ها باید تداوم داشته باشد و تکلیف این است که مرام مادری در بین ما زنده کنند.

حسین زاده در پایان اظهار کرد: این محور مقاومتی که درمنطقه شکل گرفته و آمریکا و استکبار را به زانو درآورده است، حضرت زهرا (س) این حرکت را در مدینه بنیان گذاشت.

نظر شما