شناسهٔ خبر: 37793391 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان:

خوشحالیم که مکانی در نفت مسجد سلیمان توانایی هایش را اثبات کرد/ باید از او تشکر کنیم

بهادری گفت: مکانی پس از یک دوره موفق در پرسپولیس و تیم ملی، درگیر حاشیه‌ها گردید، اما خوشحالیم که او با آمدن به تیم ما احیا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سوشا مکانی که چندی پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران نفت مسجد سلیمان خداحافظی کرده بود و جدایی اش از این تیم را اعلام کرد، روز گذشته در مصاحبه‌ای به انتقاد از مسئولان باشگاه پرداخت و  اعلام کرد آن‌ها از اعتمادش سوء استفاده کردند. در همین رابطه عطاالله بهادری رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص اظهارات سوشا مکانی  گفت: مکانی دروازه بان موفقی است و ما از عملکردش رضایت داریم. باید بابت عملکرد خوبش، از او تشکر کنیم. من نمی‌دانم در قرارداد مکانی چه بند و تبصره‌هایی آمده است، اما هر کسی قبل از امضای قرارداد، حق دارد آن را بخواند و در صورت تمایل قراردادش را امضا کند.

باید از مکانی بابت عملکرد خوبی که در نفت مسجد سلیمان داشت تشکر کنیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در واکنش به اظهارات مکانی که گفته بود مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان از اعتماد او سوء استفاده کردند و قرارداد بدی برای او تنظیم کرده بودند گفت: نمی‌دانم چرا مکانی آن حرف‌ها را زده، اما به عنوان یک عضو باشگاه از مکانی بابت زحماتی که برای نفت مسجد سلیمان کشید، تشکر می‌کنم. ما خوشحالیم که مکانی پس از چند سال دوری از فوتبال ایران به نفت مسجد سلیمان آمد و خوشبختانه با شرایطی که وجود داشت توانست بار دیگر توانایی هایش را نشان دهد. مکانی اگر از قراردادش رضایت نداشت، می‌توانست مشکلش را با معاون حقوقی یا دیگر اعضای باشگاه مطرح کند.

بیشتر بخوانید: خداحافظی سوشا مکانی از هواداران نفت مسجدسلیمان

نمی‌خواهیم مکانی با خاطره بد از تیم جدا شود

قرارداد مکانی با نفت مسجد سلیمان یک ساله بود و او فقط در صورتی می‌توانست از تیم ما جدا شود که پیشنهاد خارجی داشته باشد. قرارداد طیبی هم به همین صورت بود، اما او بار‌ها با من و مدیرعامل باشگاه تماس گرفت و خواست اجازه جدایی اش را صادر کنیم و باشگاه هم از حقش گذشت تا او به تیمی که می‌خواهد برود. طیبی می‌گفت جلوی پیشرفتم را نگیرید و ما هم کمکش کردیم تا برود. ما نمی‌خواهیم مکانی با خاطره بد از تیم ما برود و حالا که خواسته در خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد، جلوی پیشرفتش را نمی‌گیریم و هرگونه همکاری لازم باشد، انجام می‌دهیم.  

خوشحالیم که مکانی در نفت مسجد سلیمان خودش را ثابت کرد

اوادامه داد: مکانی چند سال پیش دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی فوتبال بود، اما پس از آن دوره، از یاد‌ها رفته بود و درگیر حواشی شد. خوشحالیم که مکانی  با آمدن به تیم ما نشان داد که هنوز یکی از برترین دروازه بانان ایران است و باید بابت بازی‌های خوبی که برای تیم ما انجام داد از او تشکر کنیم. صحبت‌هایی که مکانی مطرح کرده، برای بازیکنی مانند او که تجربه بازی در تیم ملی و باشگاه‌های اروپایی را دارد، خیلی جالب نیست و اگر مشکلی وجود داشت او باید با مسئولان باشگاه صحبت می‌کرد.

مکانی بازیکن حرفه‌ای است و می‌تواند قبل از امضای قرارداد متن آن را بخواند

بهادری افزود: قرارداد بازیکنان را معاون حقوقی باشگاه تنظیم می‌کند و ما تنها درباره مسائل مالی وارد عمل می‌شویم؛ بنابراین از متن قرارداد‌ها اطلاعی ندارم، اما مکانی یک بازیکن حرفه‌ای و باتجربه است و مدیربرنامه هم دارد؛ بنابراین باید متن قرارداد را بخواند و در صورتی که تمایل داشت، آن را امضا کند.  

خوشحالیم که بازیکنان و مربیان شناخته شده درباره مشکلات نفت مسجد سلیمان صحبت می‌کنند

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره نارضایتی مکانی از محل اقامتش در مسجد سلیمان گفت: ما خوشحالیم که بازیکنان و مربیان شناخته شده به تیم ما می‌آیند و راجع به تنگنا‌ها و مشکلات تیم ما صحبت می‌کنند. من و مدیرعامل باشگاه بار‌ها اعلام کردیم که تیم ما مشکلات بسیار زیادی دارد. یک باشگاه در اختیار ما است و در همانجا یک خوابگاه ساختیم که نمی‌توانیم بگوییم هتل ۵ ستاره است، اما امکانات محدودی در آن جا وجود دارد. به هر حال امکانات نفت مسجد سلیمان در همین اندازه است و هر کسی هم که می‌خواهد با تیمی قرارداد ببندد، همه چیز را سبک، سنگین می‌کند و سپس تصمیم می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: ۴۸ ساعت سرنوشت ساز برای نفت مسجد سلیمان

شاید به نفع ما باشد که مربیان و ملی پوشان بیایند و امکانات ما را ببینند

او بیان کرد: شرایط ما همین است. هر چند ما تلاش می‌کنیم مشکلات را برطرف کنیم، اما وسع ما همین است. دیگر نمی‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم. این نهایت امکاناتی است که ما می‌توانیم در اختیار بازیکنان و مربیان تیممان بگذاریم. نداریم. چه کاری باید کنیم؟ تلاش می‌کنیم تا شرایط بهتر شود. شاید به نفع ما باشد که مربیان و ملی پوشان بیایند و امکانات ما را ببینند، شاید صدای آن‌ها بهتر شنیده شود.  

موفقیت‌های نفت مسجد سلیمان حاصل تلاش‌های مسئولان باشگاه و آرامشی است که در تیم ایجاد شده است

بهادری تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات و بی امکاناتی ها، همین تیم را که ۲ بار به لیگ یک سقوط کرده بود، به لیگ برتر بازگرداندیم. بازیکنان موفق و مربیان خوبی را جذب کردیم و تیم را به رده هشتم رساندیم. این فضا و آرامش را مسئولان باشگاه برای تیم فراهم کردند تا تارتار و کادرفنی با آرامش به کارشان ادامه دهند. نمی‌خواهیم بگوییم که کمبود نداریم و مشکلی نیست، اما ما تلاش می‌کنیم مشکلات را برطرف کنیم.  

امیدوارم روند خوب تیم در نیم فصل دوم ادامه داشته باشد

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان خاطر نشان کرد: از همه کسانی که در این مدت به باشگاه و تیم کمک کردند تشکر می‌کنم. همچنین باید از تارتار و دیگر اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم که با وجود تمام کم و کاستی ها، متعصبانه کار کردند و کم نگذاشتند قدردانی کنم. خوشحالیم که با زحمات اعضای تیم توانستیم به نیمه نهایی جام حذفی صعود کنیم و در رده هشتم لیگ قرار بگیریم. امیدوارم در ادامه هم بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم و با کمک بازیکنانی که در نیم فصل جذب شدند،   روز به روز بهتر شویم.  

انتهای پیام/ 

نظر شما