شناسهٔ خبر: 37792944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرعت گرفتن روند گازرسانی به روستا‌های جوانرود

فرماندار جوانرود گفت : باتوجه به سردسیری و کوهستانی بودن و جمعیت بالای روستا‌های این شهرستان نیاز است که روند گازرسانی به روستا‌های جوانرود سرعت گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رستگاریوسفی فرماندار جوانرود بابیان اینکه تاکنون ۱۳ روستای جوانرود از نعمت گاز بهره‌مند شده اند، گفت : باتوجه به وقفه‌ای که در یک سال گذشته در روند گازرسانی بوجود آمده سرعت بخشیدن به پروژه‌های گازرسانی نیاز ضروری این شهرستان است.

او با اشاره به جاماندن هفت روستای جوانرود که کمترین فاصله را با خط انتقال گاز قرار دارند، گفت : روستا‌های نوروزآباد، شیخ الکرم، فولادی حاجی علی، چوب آباد، هوز سیدمراد، بیوله و ده رش بازان باتوجه به اینکه در کمترین فاصله خط انتقال قرار دارند، اما در هیچ کدام از پکیج‌های گازرسانی تعریف نشده اند انتظار داریم این روستا‌ها نیز در قالب پیمان دیگری در دستور کارگازرسانی قرار گیرند.

یوسفی با تاکید بر گازرسانی به محور بانی لوان گفت: اگر روند گازرسانی در این مسیر آغاز شود تعداد زیادی از روستا‌های این شهرستان گازدار و موجب رضایتمندی مردم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر امسال ۹ روستای شهرستان جوانرود از نعمت گاز بهره‌مند شدند و عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۸ روستای دیگر این شهرستان نیز آغاز می‌شود.

سیروس شهبازی افزود: روستا‌های سراب بس سید عالی، سیاران نهراب، بانی گلان، بانی گمکان، ده رش نهراب، چشمه بلور، تازه آباد بانی عزیز، کوری و یاری در شهرستان جوانرود در دهه فجر امسال از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

او با اشاره به تاکید فرماندار جوانرود برای گازرسانی به هفت روستای این شهرستان که در کمترین فاصله خط انتقال قرار دارند، افزود: روستا‌های نوروز آباد، شیخ الکرم، چوب آباد، فولادی حاجی علی، هوز سیدمراد، بیوله و ده رش بازان دهه فجر در یک پیمان دیگر در دهه مبارک فجر امسال عملیات اجرایی گازرسانی به این روستا‌ها آغاز خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

نظر شما