شناسهٔ خبر: 37792097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لزوم نگاه ویژه به تولید محتوا در برنامه‌های دهه فجر

ابراهیم شریفی

مدیرکل ارشاد لرستان با تاکید بر لزوم نگاه ویژه به تولید محتوا در برنامه‌های دهه فجر، گفت: در برنامه‌های دهه فجر امسال باید ضمن نگاه انقلابی، موضوع جهاد و مقاومت و اربعین شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به‌طور ویژه دیده شود.

صاحب‌خبر -

احمدحسین فتایی امروز در جلسه کمیته فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان که با موضوع تدوین برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد، با تاکید بر لزوم نگاه ویژه به تولید محتوا در برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در برنامه‌های دهه فجر امسال باید ضمن نگاه انقلابی، موضوع جهاد و مقاومت و اربعین شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به‌طور ویژه دیده شود.

وی تصریح کرد: هم‌زمان با دهه فجر امسال پروژه کتابخانه درجه یک بروجرد که از مهم‌ترین پروژه‌های فرهنگی استان است به بهره‌برداری خواهد رسید که به‌واسطه آن فضای تخصصی کتابخوانی و مطالعه در استان به استانداردها نزدیک‌تر می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزاری اختتامیه جشنواره ملی آیات «موشن گرافیک» را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل هم‌زمان با دهه فجر عنوان کرد و افزود: میزبانی از جشنواره‌های مختلف کشوری فجر ازجمله فیلم، نمایش، موسیقی و مُد و لباس از دیگر برنامه‌های مهم این اداره‌کل به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خواهد بود.

گفتنی است، در این جلسه برنامه های مختلف فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان و ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، توسط حاضران تشریح و مقرر شد پس‌از تدوین توسط دبیرخانه کمیته، طی چند روز آینده اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام

نظر شما