شناسهٔ خبر: 37792029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه یزد:

مسئولان ارزش‌های دینی را فدای توسعه گردشگری نکنند

امیر رضازاده

امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان برای توسعه کشور، گفت: مسئولان ارزش‌های دینی و اسلامی را فدای گردشگری نکنند.

صاحب‌خبر -

آیت الله «محمدرضا ناصری» بعد از ظهر امروز سوم بهمن ماه در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در تشییع سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشان دادند همیشه ولایت مدار و تابع ارزش‌های الهی و دینی هستند.

وی حراست از ارزش‌های اسلامی را ضروری دانست و افزود: مدیریت توسعه و پیشرفت استان باید بر مبنای اصول دینی و اعتقادی مردم یزد تدوین و اجرایی شود.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به ظرفیت های علمی، انسانی، فرهنگی و هنری این استان، گفت: گردشگری از جمله ظرفیت‌های شهر میراث جهانی یزد است که باید تقویت شود.

ناصری یزدی معرفی ظرفیت‌های دینی و فرهنگی مردم دارالعباده یزد را ضروری دانست و بیان کرد: ارزش‌های دینی و اسلامی نباید در توسعه صنعت گردشگری فدای سیاست‌های اجرایی برخی مسئولان شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت استفاده ظرفیت های داخلی برای توسعه اقتصادی کشور، خاطرنشا کرد: متأسفانه امروز شاهد فرار مغزها ناشی از برخی از سوء مدیریت ها هستیم.

انتهای پیام

نظر شما