شناسهٔ خبر: 37792014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انهدام باند سارقان گوشی تلفن همراه با 40 فقره سرقت در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باند 4 نفره ای که اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان می کردند در عملیات ضربتی کارآگاهان این پلیس دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین ترکیان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان و شکایت مال‌باختگان، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در این خصوص تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب و خبره تحقیقات در خصوص پرونده مذکور را آغاز کرده و دریافتند که سارقان در قالب موتورسواران 2 و چهار نفره اقدام به سرقت می‌کرده و به سرعت نیز از محل متواری می‌شدند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان سرانجام با تحقیق از مال‌باختگان و به‌کارگیری یک سری اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند 2 نفر از سارقان را شناسایی و در یک عملیات ویژه و ضربتی آن‌ها را در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کنند.

ترکیان اظهار داشت: با اعتراف صریح متهمان، 2 نفر دیگر از همدستان آن‌ها نیز مورد شناسایی قرار گرفته و در عملیاتی دیگر در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف تعدادی گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته ضمن اعتراف به 40 فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان عنوان کردند که با توجه به اعتیاد شدید به مواد مخدر اموال مسروقه را به مبلغ ناچیزی می‌فروختند تا هزینه مواد مصرفی خود را تأمین کنند.

وی از شناسایی تمامی مال‌باختگان این سرقت‌ها خبر داد و گفت: با تنظیم شکایت توسط شاکیان پرونده، متهمان جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/63086/ج/

نظر شما