شناسهٔ خبر: 37791939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون حقوقی قوه قضائیه:

تضعیف نهادهای انقلابی نظام خیانت است

یزد ـ معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: تضعیف نهادهای انقلابی نظام به ویژه سپاه خیانت است و به جای تضعیف باید از آنها در برابر دشمنان دفاع جدی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مصدق، عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز با اشاره به ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری به اجرای طرح پابند الکترونیکی اظهار داشت: موضوع به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده و اگر مورد تایید شورای نگهبان قرار گیرد تا پایان سال‌جاری عملیاتی می‌شود.

وی عنوان کرد: در اجرای این طرح، زندانیان مورد تایید قاضی زندان از نظر حسن رفتار می‌توانند در شرایط خاص با ارائه وثیقه به صورت پابندهای الکترونیکی یا به صورت نیمه آزاد، اشتغال داشته باشند.

مصدق با اشاره به رویکرد قوه قضاییه در دوره جدید بیان کرد: رسیدگی به مطالبات قانونی مردم و حل مسائل و مشکلات جزو برنامه‌های محوری است که در سطح کشور پیگیری می شود.

معاون حقوقی قوه قضائیه با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد: یکی از اساسی‌ترین آنها، ایجاد اختلاف بین مسئولان است که همگی باید در این زمینه هوشیار باشند.

مصدق در ادامه شخصیت و ویژگی‌های مختلف سردار رشید اسلام شهید سلیمانی را برجسته و یک فرهنگ دانست که باید ابعاد آن برای مردم و نسل جوان انقلابی مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ۹۸ برگزار می شود، اهمیت خاصی دارد و باید با هوشیاری و آگاهی حضور حداکثری و پرصلابت مردم را فراهم کرد.

معاون حقوقی قوه قضاییه تاکید کرد: تضعیت نهادهای انقلابی نظام به خصوص سپاه خیانت است و باید  در راستای حمایت از آنها کار کرد.

وی بر بصیرت افزایی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: همه باید در برابر دشمنان متحد و همدل باشیم و حمایت از تامین کنندگان امنیت کشور را یک وظیفه بزرگ برای خود بدانیم.

نظر شما