شناسهٔ خبر: 37791638 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سریال «ارباب حلقه‌ها» چطور دیدنی‌تر از نسخه سینمایی آن می‌شود؟

شرکت آمازون در حال تولید سریال «ارباب حلقه‌ها» است و وبسایت اسکرین رنت نقاط ضعف و قوت نسخه سینمایی آن برای مخاطب را ذکر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال تلویزیونی «ارباب حلقه‌ها» از سوی کمپانی آمازون در حال ساخت است و در مراحل ابتدایی قرار دارد. این سریال قرار است پروژه عظیمی باشد و چندین سال است که در مرکز توجه این شرکت قرار گرفته است. این سریال قطعا مخاطبان و دنبال کننده‌های جدیدی را برای این سرویس استریم به وجود خواهد آورد؛ مخصوصا اگر با موفقیت همراه شود.

تیم سازنده و خالق این سریال چند ماه پیش اعلام شده بود و چندی پیش هم لیست نهایی گروه بازیگران آن مشخص شد. با جلو‌تر رفتن و نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار این سریال (۲۰۲۱) مخاطبان تمایل دارند، تمامی مواردی که در نسخه سینمایی، آن‌ها را هیجان زده کرده است دوباره ببینند و مواردی را که باعث ضعف فیلم شده بودند دیگر در سریال تکرار نشود. به همین خاطر سایت اسکرین رنت لیستی از موارد مورد علاقه و مواردی که ممکن است استقبال از این سریال را تحت تاثیر قرار دهد، معرفی کرده است.

در ادامه آنها را بخوانید:

هابیت‌ها

سریال ارباب حلقه ها/

هابیت‌ها تمرکز اصلی داستان فیلم‌های سه گانه‌ای بودند که به کارگردانی پیتر جکسون ساخته شدند. قهرمان‌های شگفت انگیزی مثل بیلبو و فرودو بگینز را در بین هابیت‌ها شاهد بودیم، اما دیگر در این موضوع افراط شده است. اگرچه مطمئنا شاهد یک هابیت در سریال جدید ارباب حلقه ها خواهیم بود، اما مخاطبان امیدوارند که از شخصیت‌های اصلی نباشد.

طبیعت نیوزیلند

سریال ارباب حلقه ها/

به نظر می‌رسد هواداران این فیلم سینمایی تمایل زیادی برای ساختن این سریال در کشور نیوزیلند دارند. لوکیشن‌های شگفت انگیزی در این مکان وجود دارد که با انتشار فیلم سینمایی ارباب حلقه‌ها این مکان به منظره‌های گردشگری تبدیل شدند و به نوعی این کشور به خاطر حضور «ارباب حلقه ها» معروف شد. برای به وجود آوردن حس دوباره فیلم سینمایی، تیم سازنده سریال دوباره به این کشور خواهند رفت تا سرزمین میانه را دوباره خلق کنند.

سفر‌های طولانی مدت

سریال ارباب حلقه ها/

هر فیلم سینمایی از این دنیا با ماجراجویی‌هایی همراه بوده است و ماجراجویی هم سفر‌های گسترده‌ای را نیازمند است. این فیلم هم به یک فیلم ماجراجویی تبدیل شده بود که شخصیت‌های آن به طور مرتب از نقطه الف به نقطه ب می‌رفتند. هواداران ارباب حلقه‌ها امیدوارند که سریال تلویزیونی متفاوت از این باشد؛ چرا که نمی خواهند شخصیت‌ها هر قسمت در یک دنیای دیگر باشند.

دنیای سرزمین میانه

سریال ارباب حلقه ها/

دنیایی که تالکین از سرزمین میانه خلق کرده است، بدون شک یکی از بهترین سرزمین هاست. داستان‌ها و گونه‌هایی که از کتاب‌های نوشته شده توسط تالکین اقتباس می‌شود، بی نظیر هستند و شاید عده زیادی بی صبرانه منتظر این مکان‌های فانتزی با شخصیت‌های فانتزی‌تر باشند. تمامی شخصیت‌های این فیلم محبوب هستند و مخاطب منتظر بازگشت آن‌هاست.

بازی تاج و تخت

سریال ارباب حلقه ها/

به نظر می‌رسد مخاطبان نمی‌خواهند سرزمین‌های یخی را در سریال ارباب حلقه‌ها تجربه کنند. با این حال که این سریال فانتزی موفق بود، اما عدم تمایل هوادارن ارباب حلقه‌ها برای دیدن سریالی مشابه «بازی تاح و تخت» مشهود است. آن‌ها بیشتر علاقه دارند که این پروژه کاملا مسیری جدا از بازی تاج و تخت و وابسته‌تر به آثار تالکین داشته باشد.

سائرون

سریال ارباب حلقه ها/

سائرون یکی از سهمگین‌ترین شخصیت‌های شرور هم در ادبیات تالکین و هم در فیلم سینمایی است. طراحی شخصیت، انگیزه‌ها و استعداد‌های شیطانی او را به یک شخصیت مهم تبدیل کرده؛ اگرچه ارتش او یکی از نفرت انگیز‌ترین موارد این فیلم است. زمانی که این داستان روایت می‌شود نشان می‌دهد که باید شاهد ظهور این شخصیت باشیم که بسیار هیجان انگیز است.

نبرد‌های بزرگ

سریال ارباب حلقه ها/

یکی از شگفت انگیز‌ترین موارد سری فیلم‌های ارباب حلقه ها، جدا از روایتگری مناسب، جنگ‌های آن است که در مقیاس‌های بزرگ روی می‌دهد. می توان گفت هیچ سکانس مبارزه‌ای را همانند آن چیزی که در سه گانه ارباب حلقه‌ها و هابیت دیده ایم، نمی‌توان پیدا کرد. به همین خاطر تمایل زیادی برای دیدن دوباره این هوشمندی در سکانس‌های اکشن احساس می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما