شناسهٔ خبر: 37790763 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ماسکرانو:

دوست دارم مسی در آرژانتین بازنشسته شود

خاویر ماسکرانو ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی در لیگ آرژانتین سال های پایانی فوتبالش را سپری کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که خاویر ماسکرانو ستاره سابق بارسا و تیم ملی آرژانتین به فوتبال کشورش بازگشت. او پس از جدایی از بارسا راهی فوتبال چین شده بود ولی از ابتدای ژانویه به استودیانتس آرژانتین پیوست. ماسکرانو پس از 15 سال به لیگ کشورش بازگشته اما این بار دیگر پیراهن ریورپلاته را به تن ندارد و برای استودیانتس توپ خواهد زد.

 

 

 

 

 ماسکرانو که سال ها در بارسا هم تیمی مسی بود، دوست دارد این بازیکن نیز در پایان فوتبالش به آرژانتین باز گردد. مسی تاکنون 34 جام با بارسا کسب کرده و همواره گفته است که اگر شرایط مهیا باشد، دوست دارد در نیوولزاولدبویز تیم شهر زادگاهش به فوتبال خاتمه دهد. مسی البته از وضعیت حاکم بر آرژانتین ناراضی است و یکی از دلایلی که شاید او ترجیح دهد در بارسا از فوتبال خداحافظی کند، امنیت و آسایس خانواده اش باشد.

 

ماسکرانو در مصاحبه با دیاریو اسپورت و در مورد بازگشت احتمالی مسی به آرژانتین گفت:« بله، دوست دارم و در فوتبال هر چیزی می تواند اتفاق بیفتد. البته این بستگی به خود بازیکن دارد که دوست دارد در لیگ آرژانتین بازی کند یا خیر. اطرافیان و خانواده هم می توانند تاثیرگذار باشند؛ هرچند اینها مسائل شخصی هستند و کسی نمی تواند روی تصمیم مسی از این حیث اثر بگذارد.

اگر مسی تصمیم بگیرد در آینده به فوتبال آرژانتین برگردد، یک جهش کیفی فوق العاده برای لیگ آرژانتین خواهد بود. نمی خواهم بازگشت خودم را با مسی مقایسه کنم چرا که مسی بهترین بازیکن دنیاست.»

 

 

 

نظر شما