شناسهٔ خبر: 37790615 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معزی:

اخبار مربوط به حضور روحانی در کاخ سعدآباد فیک نیوز است

تهران- ایرنا- معاون دفتر رئیس جمهوری اعلام کرد به جز استقبال از رؤسای جمهور کشورهای میهمان در مجموعه سعدآباد مابقی اخبار حضور روحانی در این کاخ فیک نیوز است.

صاحب‌خبر -

علیرضا معزی معاون اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری روز پنجشنبه در صفحه توئیتر خود با اشاره به شایعه سازی ها درباره دیدارهای رییس جمهوری نوشت: به جز استقبال از رؤسای جمهور کشورهای مهمان که همیشه در ساختمان جمهوری مجموعه سعدآباد و با حضور خبرنگاران انجام می شود و تصاویرش را همه دیده اند، مابقی اخبار حضور روحانی در کاخ سعدآباد فیک نیوز است.

معزی همچنین امروز صبح توئیت کرد: تنور انتخابات را از جای دیگر و به طریق دیگر باید گرم کرد؛ از توسل به شایعه و فیک نیوز، آبی گرم نخواهد شد. رییس جمهور نه امروز صبح و نه هیچ زمان دیگری، جلسه انتخاباتی نداشته و نخواهد داشت. گرچه روحانی وظیفه خود می داند که همه ارکان را برای انتخاباتی رقابتی و پرشور متقاعد سازد.
روز گذشته خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر جلسه انتخاباتی روحانی با اصلاح طلبان منتشر شد؛ بنا به ادعای منتشرکنندگان این خبر؛ این جلسه با هدف هماهنگی نحوه حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار بود که صبح پنجشنبه در مجموعه سعدآباد برگزار شود.

نظر شما