شناسهٔ خبر: 37789975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افزایش تقاضا برای کپسول گاز مایع در میانه

تبریز- ایرنا - فرماندار میانه از افزایش بیش از پیش تقاضا برای کپسول سی ان جی در این شهرستان خبرداد و گفت: به تقاضاهای واقعی باید پاسخ داده شود.

صاحب‌خبر -

محمدرضا مشایخی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان، برنامه ریزی در موضوع سوخت و مصرف بهینه آن در تمامی حوزه ها را ضروری دانست و اضافه کرد: تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، ناحیه نفتی باید با متخلفان برخورد کنند.

وی به وضعیت کنونی کشور، انتخابات پیش رو، وقایع اخیر و وضعیت اقلیمی شهرستان اشاره کرد و گفت: وجود برخی مسائل به بروز برخی مشکلات می انجامد که باید از بروز آنها جلوگیری کرد. 

وی بر افزایش بازرسی ها در شهرستان از سوی ستاد تنظیم بازار تاکید کرد و افزود: تلاش معاندین نظام بر این است که نظام جمهوری اسلامی ایران را درگیر مشکلات داخلی و هجمه های بیرونی کنند تا بتوانند از فرصت سوءاستفاده کنند.

فرماندار میانه گفت: با کنترل و نظارت بیشتر بر بازار باید جلوی افراد سودجو گرفته شود.

مشایخی بر لزوم ایجاد تعادل در بازار تاکید کرد و همکاری تنگاتنگ ادارات با اداره صنعت، معدن و تجارت در جهت عملیاتی شدن مصوبات ستاد تنظیم بازار را خواستار شد.

فرماندار ویژه میانه به تامین میوه شب عید اشاره کرد و گفت: از ۱۵ تا ۲۰ اسفند میوه شب عید در روستاها و بخش ها توسط اداره تعاون روستایی و در شهر توسط مباشر بخش خصوصی توزیع خواهد شد.

مشایخی همچنین پخت منظم نانوایی ها و کیفیت بخشی به نان را ضروری دانست و بر تشدید برخوردها با قاچاق آرد و گندم تاکید کرد.

وی به مصوبه ارائه فاکتور در داروخانه ها و لزوم رعایت این امر در تمامی داروخانه ها که از مطالبات اصلی  و عمومی است اشاره کرد و امتناع از صدور فاکتور را بی توجهی به مطالبات مردم  و سوء استفاده خواند و برخورد قانونی با این تخلف را ضروری دانست .

فرماندار میانه افزود: باید با کنترل روزانه بازرسان ادارات عضو ستاد تنظیم بازار در جهت جلب رضایت هرچه بیشتر مردم تلاش شود.

نظر شما