شناسهٔ خبر: 37789864 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در ادلب

ادامه درگیری نیرو‌های ارتش با گروه‌های تروریستی

خبرگزاری صداوسیما

درگیری‌ ارتش سوریه با تروریست‌های جبهه النصره و سایر گروه‌های تروریستی مسلح در امتداد خطوط تماس، ادامه دارد

صاحب‌خبر -

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، گروه‌های مسلح تروریستی با شمار زیادی نیرو و با استفاده از خودرو‌های بمب گذاری شده، حمله‌ای شدید به مواضع ارتش سوریه در ادلب، ترتیب دادند. یک منبع نظامی سوری گفت: تروریست‌ها با استفاده از سلاح‌های مختلف، خودرو‌های بمب گذاری شده و پوشش آتش گسترده توانستند به برخی مراکز استقرار ارتش سوریه در محور‌های التح، ابوحریف و السمکه نفوذ کنند. واحد‌های ارتش سوریه نیز نیرو‌های خود را بازآرایی و با قدرت بالا برای کاستن از شدت حمله تلاش و با تروریست‌ها مقابله کردند.
برخی منابع تاکید کردند درگیری‌ها با تروریست‌های جبهه النصره و سایر گروه‌های تروریستی مسلح در امتداد خطوط تماس، ادامه دارد.

تعداد بازدید : 6
<div id="video-display-embed-code_4433439"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2628593/4433439?width=400&height=300"></script></div>
سوء استفاده گروه های مسلح از آتش بس در ادلب 

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از دیمه ناصیف خبرنگار خود در دمشق گفت: گروه‌های مسلح با سوء استفاده از آتش بس در ادلب، به مواضع ارتش سوریه در نزدیکی معره النعمان حمله کردند.
وی افزود: ارتش سوریه در حال آماده باش قرار دارد و برای از سرگیری فعالیت‌های نظامی در ادلب آماده می‌شود. این در حالی است که کمیته هماهنگی وابسته به گروه‌های مسلح در سوریه از ترس از سرگیری عملیات‌های نظامی ارتش سوریه، هر گونه دست داشتن در حمله به مواضع ارتش را تکذیب کرد.

نظر شما