شناسهٔ خبر: 37789577 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

محسن الغسانی، خرید جدید قلعه‌نویی؛

مهاجم عمانی رسما سپاهانی شد(عکس)

باشگاه سپاهان با عقد قراردادی مهاجم جوان تیم ملی عمان را به خدمت گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان که در فصل نقل و انتقالاتی نسبتاً پر سر و صدایی را با جذب محمد طیبی، مهدی ترکمان و سروش رفیعی در زمستان داشت، امروز با یک مهاجم خارجی به عنوان سهمیه آزاد فیفا قرارداد بست.

 

محسن الغسانی که دو شب قبل از عمان وارد ایران شده بود، بعد از توافق اولیه با باشگاه سپاهان و همچنین پشت سر گذاشتن  تست های پزشکی و موفقیت در آن شرایط عقد قرارداد رسمی با طلایی پوشان را به دست آورد.

 

 

این مهاجم ۲۲ ساله که در نیم‌فصل اول لیگ حرفه‌ای عمان ۶ گل برای السویق به ثمر رسانده و سه سال است به طور حرفه‌ای در این تیم عضویت دارد، در نهایت با دریافت پیشنهاد سپاهان راهی ایران شد تا شرایط جدیدی را برای بازی تجربه کند.

 

محسن الغسانی عصر امروز پنج‌شنبه مذاکرات نهایی خود را با مسوولان سپاهان اصفهان انجام داد و در نهایت با عقد قراردادی رسمی به این باشگاه پیوست.

 

 

الغسانی که با پیوستن به سپاهان تبدیل به نخستین بازیکن عمانی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران می‌شود، توانایی بازی در پست های وینگر راست چپ و همچنین مهاجم نوک را دارد که مطمئنا می‌تواند توان هجومی تیم امیر قلعه‌نویی را بیشتر از نیم‌فصل اول کند و کمک حال آنها در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

نظر شما