شناسهٔ خبر: 37789481 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اجتماع بزرگ بانوان در ایام دهه فجر در سمنان برپا می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان به مهم‌ترین برنامه‌های ایام الله دهه فجر امسال اشاره کرد و از جمله آنها را اجتماع بزرگ بانوان در روز بیستم بهمن ماه در ورزشگاه الغدیر سمنان عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری بعد از ظهر امروز در نشست ستاد دهه مبارک فجر که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد با اشاره به آغاز مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر از روز جمعه یازدهم بهمن ماه اظهار داشت: برنامه‌هایی نظیر برپایی ایستگاه سلامت، ایستگاه فرهنگ، برپایی میز خدمت و برگزاری نمایشگاه عکس را از جمله برنامه‌های ایام دهه فجر در استان سمنان است.

وی گلباران مزار شهدا در استان سمنان را از دیگر برنامه‌های عنوان کرد که همزمان با سراسر کشور در دهه فجر به عنوان آغازین برنامه‌های این ایام برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بر همکاری و مساعدت مجموعه استانداری سمنان و دیگر دستگاه‌های اجرایی در مورد برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال همچون سال‌های گذشته تأکید کرد.

حجت الاسلام قندهاری عنوان کرد: در روز 12 بهمن ماه همزمان با ورود نمادین امام راحل به میهن ویژه برنامه ای در امامزاده یحیی (ع) سمنان با حضور استاندار و جمعی دیگر از مسئولان و اقشار مختلف مردم تدارک دیده شده است.

وی از تشکیل کارگروه‌های مردمی، روحانیت و‌ ایثارگران به عنوان راویان فجر در مدارس و مساجد در دهه فجر امسال خبر داد و اظهارداشت: رسانه‌ها و فضای مجازی نقش بسیار مهمی در حضور گسترده مردم در ویژه برنامه‌های دهه فجر دارند که باید از این ظرفیت استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از دیگر ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال را اجتماع بزرگ بانوان در روز بیستم بهمن ماه در ورزشگاه الغدیر سمنان عنوان کرد.

حجت الاسلام قندهاری گفت: حضور مردم در ویژه برنامه‌های دهه فجر می‌تواند مقدمه‌ای برای برگزاری انتخاباتی پرشور در اسفندماه امسال باشد.

انتهای پیام/363/ش

نظر شما