شناسهٔ خبر: 37789243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه خوزستان:

تربیت قاسم گونه فرزندان ایران زمین بهترین پاسداشت ایام الله است

حجت الاسلام بهرام پور گفت: گفته‌های مادران ایران زمین که فرزندان مان را همچون قاسم سلیمانی تربیت خواهیم کرد، بهترین گواه بر پاسداشت ایام الله است.

صاحب‌خبر -
حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و بمباران پایگاه عین الاسد، عنوان داشت: تقابل رزمندگان با استکبار ادامه دارد و بسیار امیدوار هستیم که نتیجه چنین تقابلی خارج شدن آمریکا از منطقه باشد، چنین رویداد‌هایی همانطور که رهبرانقلاب گفتند از ایام الله بوده و باید پاس داشته شوند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه سردار سلیمانی در خدمت نظام اسلامی، رهبرانقلاب و ملت ایران بود، اظهار داشت: ملت ایران در روز تشییع پیکر سردار سلیمانی، با حضور پررنگ شان، چنین روزی را پاس داشتند و گفته‌های مادران ایران زمین که فرزندان مان را همچون قاسم سلیمانی تربیت خواهیم کرد، بهترین گواه بر پاسداشت ایام الله است.

این مقام مسؤول عنوان داشت: چنین پیمانی از سوی مادران ایرانی با سردار سلیمانی که فرزندان شان را سربازانی برای حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر انقلاب و انقلاب اسلامی تربیت کنند، پاسداشتی است که امیدواریم روز به روز مستحکم‌تر شود.

حجت الاسلام بهرام پور ادامه داد: امیدواریم در نتیجه عهد مادران ایرانی با سردار سلیمانی شاهد باشیم که نسل آینده ایران اسلامی نسلی باتقوا، انقلابی، حاضر در صحنه، دشمن ستیز و تلاشگر برای تحقق ظهور دولت کریمه امام زمان (عج) باشد.

وی با بیان اینکه بیرون رفتن آمریکا از منطقه هدف غایی و نهایی برای انتقام خون شهید سلیمانی است، تأکید کرد: انتقام خون سردار سلیمانی را در آن می‌دانیم که آمریکا، استکبار و نوکرانش جرأت عرض اندام علیه بشریت را نداشته باشند و سینه‌ها مملو از محبت امام زمان (عج) برای ظهور و دشمنی با دشمنان شان باشد./۹۴۵۶/ت310/ب1

نظر شما