شناسهٔ خبر: 37788445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان:

۸۴۰ شعبه اخذ رای در خراسان شمالی به دستگاه احراز هویت مجهز می شود

اعظم قهرمانی

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: در انتخابات اسفند ماه سال جاری ۸۴۰ شعبه اخذ رای استان به دستگاه احراز هویت مجهز خواهند شد.

صاحب‌خبر -

ولی الله حیاتی در ستاد برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان، اظهارکرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه در استان پیش بینی شده است و تعامل لازم بین هیات های اجرایی و نظارت برقرار است.

وی با تاکید بر اینکه شروع انتخابات راس ساعت هشت صبح قطعی است و کسی نمی تواند در زمان برگزاری اختلال ایجاد کند، تصریح کرد: سازو کارهای لازم برای شروع انتخابات در ساعت هشت صبح در تمامی شعب اخذ رای باید پیش بینی شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، حیاتی افزود: برای مناطق دوردست باید سه نماینده فرماندار شهرستان، هیات نظارت و نیروی انتظامی روز قبل از انتخابات کارهای لازم را انجام دهند و تعامل بین هیات نظارت و اجرا باید در تمامی مراحل فرآیند انتخاب وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: یک هفته قبل از برگزاری انتخابات فرمانداران باید لیست اعضای شعب را جمع بندی کنند و اعضای شعب و نماینده فرماندار و هیات نظارت یکدیگر را بشناسند.

این مقام مسئول تاکید کرد: شروع انتخابات بدون حضور هیات نظارت امکان پذیر نیست و هیات اجرایی مجاز به برگزاری انتخابات نیست و بنابراین درتمامی فرآیندهای انتخاب باید تعامل بین دو هیات برقرار باشد.

در ادامه این نشست رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان هم اظهارکرد: شمارش معکوس برگزاری انتخابات سال ۹۷ آغاز شده است و کمتر از یک ماه دیگر انتخابات برگزار می شود.

علی بیگ زاده افزود: برای هر شهرستان سه دستگاه اجرایی به عنوان معین انتخاب شده است و یک هفته قبل از برگزاری انتخابات ارتباط برقرار می شود و فرمانداران مطالبات خود از این معین ها را به ستاد پشتیبانی ارائه دهند.

انتهای پیام

نظر شما