شناسهٔ خبر: 37786281 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در جریان سفر به استان یزد صورت گرفت

دیدار صمیمی و چهره‌به‌چهره رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های شهدای فاطمیون و تعدادی از رزمندگان مدافع حرم/ آیت‌الله رئیسی: از آثار و برکات خون مطهر شهدای مدافع حرم این بود که خداوند در منطقه و جهان جهل زدایی کرد

رییس قوه قضاییه گفت: از آثار و برکات خون مطهر شهدای مدافع حرم این بود که خداوند از منطقه و جهان جهل‌زدایی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت‌الله رییسی، رییس قوه قضاییه در جریان سفر به استان یزد، با جمعی از خانواده‌های شهدای فاطمیون دیدار کرد.

رئیس قوه قضاییه همچنین در این نشست صمیمی، با تعدادی از رزمندگان مدافع حرم فاطمیون چهره‌به‌چهره ملاقات کرد و جویای احوال آن‌ها شد.

رییس قوه قضاییه در این دیدار اظهار کرد: در طول خدمتم در آستان مقدس امام رضا (ع)، مقام معظم رهبری هر وقت به مشهد مقدس مشرف می‌شدند، حتما دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع حرم را در برنامه داشتند و این توفیق نصیب بنده نیز می‌شد.

وی با اشاره به برخورد با محبت و پرلطف و همراه با صمیمیت رهبر انقلاب با خانواده معظم شهدا، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت شهدای مدافع حرم در میدانی که اضمحلال جریان استکباری دشمن و پیروزی جبهه حق رقم خورد، کار بزرگی بود.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: همانگونه که در زیارت اربعینِ امام حسین (علیه‌الصّلاةوالسّلام) می‌خوانیم که «و بذل مهجته فیک لیستنقذ عبادک من الجهالة و حیرة الضّلالة» یعنی حسین‌بن‌علی، جان و خون خود را در راه خداوند متعال داد تا بندگان خدا را از جهل نجات دهد و آنها را از سرگردانیِ ناشی از ضلالت و گمراهی برهاند، از برکات خون مطهر شهدای مدافع حرم به عنوان متصلین به خون سیدالشهداء (علیه‌السلام) این بود که خداوند در منطقه و جهان جهل زدایی کرد.

آیت الله رییسی با بیان اینکه امروز گرفتار یک جاهلیت مدرن هستیم، افزود: این جاهلیت فناوری و علوم ارتباطات را در خدمت گرفته و پشت آن پول و قدرت و ثروت است.

دیدار رییس قوه قضاییه با خانواده‌های شهدای فاطمیون

وی خطاب به خانواده معظم شهدای فاطمیون گفت: امروز این حقیقت برای همه در عالم روشن است که داعش جریان دست ساخته آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بود و این شهدا این موضوع را روشن کردند. معلوم شد دست پلید دشمن آنقدر توطئه‌گر هست که حاضر است از نام مقدس الله و پیامبرش، بزرگ‌ترین سوءاستفاده را بکند و تحت این دو نام بزرگ و حیاتبخش، بزرگترین جنایت را مرتکب شود که خون مطهر شهدای مدافع حرم این پرده را کنار زد.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: خانواده و فرزندان شهدا در هرجا که هستند، باید پرچمی برای شهید و شهادت و جهاد و ایثار باشند.

دیدار رییس قوه قضاییه با خانواده‌های شهدای فاطمیون

آیت‌الله رییسی بیان داشت: خداوند بقای ثارالله را تضمین کرده و، چون خون شهدا به خون ثارالله متصل شده است، ماندگار خواهد بود.

آیت‌الله رییسی تاکید کرد: خونخواه شهدا، خود وجود مقدس پروردگار متعال است و این خون‌ها همچون خون مطهر ثارالله، جلوه خود را خواهد داشت.

دیدار صمیمی و چهره‌به‌چهره رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های شهدای فاطمیون و تعدادی از رزمندگان مدافع حرم/ آیت‌الله رئیسی: از آثار و برکات خون مطهر شهدای مدافع حرم این بود که خداوند در منطقه و جهان جهل زدایی کرد

انتهای پیام/

نظر شما