شناسهٔ خبر: 37785837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محورهای غربی استان اصفهان برفی و بورانی است

اصفهان- ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: محورهای غربی این استان در زمان حاضر با پدیده بارش برف و بوران در نتیجه وزش باد و پراکنده شدن برف‌های اطراف به سطح جاده روبه‌رو است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسین پورقیصری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بر این اساس در مسیرهای داران- الیگودرز، نجف‌آباد- داران و سایر مسیرهای فرعی و اصلی غرب استان اصفهان از جمله فریدون‌شهر، چادگان و خوانسار رفت‌وآمد خودروها بسیار به کندی صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: با این وجود همه جاده‌های استان اصفهان باز بوده و رفت‌وآمد در آنها برای رانندگان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: کاهش دما به ویژه در مناطق کوهستانی موجب یخ‌زدگی سریع جاده‌ها شده است و بر این اساس از رانندگان درخواست می‌شود که با توجه به لغزندگی و صیقلی بودن جاده‌های استان، بسیار با احتیاط حرکت کنند.

پیش‌تر مرکز پیش‌بینی اداره‌کل‌هواشناسی اصفهان نیز پدیده برف و بوران، همچنین کاهش شدید دما را از ظهر امروز برای مناطق غرب و جنوب این استان پیش‌بینی کرده بود.

میزان بارش برف در ۲۴ ساعت گذشته در شهر اصفهان هفت میلی‌متر، چادگان ۱۰ سانتی‌متر، خوانسار ۲۰ سانتی‌متر ، داران ۱۰ سانتی‌متر، سمیرم ۲۶ سانتی‌متر، نطنز ۶.۶ میلی‌متر، شهرضا ۰.۵ میلی‌متر، فرودگاه شهید بهشتی ۰.۱ میلی‌متر، کاشان ۳.۲ میلی‌متر، مبارکه ۱.۶ میلی‌متر، میمه ۴.۵ میلی‌متر و نائین یک میلی‌متر اعلام شده است.

بیشترین بارش‌ها تاکنون مربوط به شهرستان فریدون‌شهر با ۳۸ سانتی‌متر بود.

استان اصفهان دارای ۳۹۹ کیلومتر آزادراه، یک‌هزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزادراه است.

نظر شما