شناسهٔ خبر: 37784219 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال

تلاش نساجی در نیم فصل دوم برای کسب امتیازات لازم

خبرگزاری صداوسیما

تیم فوتبال نساجی مازندران پس از وقفه ای یک ماهه، شنبه به دیدار پیکان می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور پس از وقفه ای یک ماهه، از روز شنبه 5 بهمن پیگیری می شود.
در هفته هفدهم این رقابتها تیم نساجی مازندران از ساعت 15 و 30 دقیقه بعدازظهر شنبه در ورزشگاه شهدا شهر قدس تهران به مصاف پیکان می رود.
نساجی که نیم فصل نخست از 16 بازی انجام داده با 3 برد ، 7 مساوی و 6 باخت و کسب 16 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفت در ادامه می خواهد نتایج بهتری به دست بیاورد.
اگر چه چند بازیکن نساجی در نیم فصل، از این تیم جدا شدند اما این تیم با جذب چند بازیکن جدید می خواهد با کسب نتایج بهتر به وضعیت خود در جدول، سر و سامان بدهد و رتبه ای بهتر کسب کند.
حسین ماهینی، روح‌الله باقری، حامد بحیرایی، سعید کریمی، مهدی رحیمی و حسین کیانی‌مقدم بازیکنان جدید تیم نساجی هستند که با صلاح‌دید کادر فنی می توانند برابر پیکان به میدان بروند.
نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم پیکان تهران و نساجی مازندران از هفته هفدهم لیگ برتر ، فردا جمعه ۴ بهمن در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می شود.
از ساعت ۱۳ رضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران و از ساعت ۱۳:۴۰ حسین فرکی سرمربی پیکان تهران به سئوالات خبرنگاران پاسخ می دهند.
همچنین از سوی حدادیان مالک باشگاه نساجی ، علیرضا اسدی رسماً به‌عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران و علی امیری به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه نساجی به بازیکنان معرفی شدند.
حدادیان مالک باشگاه نساجی در جمع اعضای تیم، ضمن تشکر از فرهاد صنیعی‌فر مالک پیشین باشگاه گفت: نیم‌فصل دوم؛ چشم مازندران به نساجی است و همه باید تلاش کنیم تا رتبه بهتری در جدول کسب کنیم.
وی افزود: هواداران بزرگترین سرمایه ما هستند، با شما زندگی می‌کنند و زندگی بسیاری از آنها به ساق‌های شما دوخته است.
مالک باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: همه چیز باشگاه باید بر اساس اصول حرفه‌ای باشد، ما مشکلات بیرون زمین را حل می‌کنیم تا شما درون زمین با خاطری جمع، کارتان را انجام دهید.
مالک باشگاه نساجی در یک تصمیم خوب در نظر دارد با پایان فصل جاری، چمن استادیوم شهید وطنی قائم شهر را به حالت قبل برگرداند. قرار است با برداشتن چمن مصنوعی این استادیوم زیر سازی های لازم برای کاشت چمن طبیعی و نگهداری اصولی از آن انجام شود تا در فصل بارندگی چمن کیفیت لازم را داشته باشد.
برنامه دیگر دیدارهای هفته 17 لیگ برتر فوتبال کشور :
شنبه 5 بهمن:
ماشین‌سازی‌تبریز  - سپاهان اصفهان   ساعت 15:00
پیکان تهران - نساجی مازندران   ساعت15:30
گل گهرسیرجان - سایپا تهران  ساعت 15:30
ذوب آهن اصفهان - پارس جنوبی جم  ساعت 15:45
یکشنبه 6 بهمن:
پرسپولیس تهران- تراکتور تبریز    ساعت 15:15 
نفت‌ مسجدسلیمان - صنعت نفت آبادان  ساعت 15:30 

نظر شما