شناسهٔ خبر: 37783031 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس قوه قضاییه:

دشمن همه داشته های ما را تهدید می کند

رئیس قوه قضاییه در جمع نخبگان و کارآفرینان و تولیدکنندگان یزدی گفت: همه داشته های ما از سوی دشمن تهدید شده و باید از این داشته ها محافظت کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با ابراز خرسندی از حضور در جمع نخبگان و کارآفرینان و تولیدکنندگان یزدی گفت: استان یزد چهره میراث فرهنگی ما بوده و سراسر این استان گواه بر این فرهنگی و دینمدار بودن مردم وهنرمندی است.
وی فرهنگ اسلامی و بومی یزد را از عوامل دور شدن از آسیب‌ها و جرم‌ها و ناهنجاری‌ها توصیف کرد و افزود: چهره‌های فرهنگی باید با شعر و هنر‌های مختلف از این فرهنگ محافظت کرده و در جلوگیری از بروز جرائم و ناهنجاری‌ها نقش آفرینی کنند.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به تهدید داشته‌های فرهنگی ایران از سوی دشمن اظهار داشت: امروزه همه داشته‌های ما در حال تهدید است و فرهیختگان بابصیرت با دیدبانی و تیزبینی اجازه تهدید شدن فرهنگ و هنر و اقتصاد کشور را ندهند.
وی ادامه داد: اقتصاد گردشگری در استان یزد بار فرهنگی عظیمی در معرفی فرهنگ اسلامی و ملی و رابطه بین ملت دارد و می‌تواند در استان یزد منشا اثر برای استان و کشور باشد.
رئیسی از ایران به عنوان امن ترین کشور در منطقه یاد کرد و گفت: کشور ما و استان برای گردشگران امن است. 
وی بر لزوم حل مشکلات حوزه تولید و صنعت تأکید کرد و افزود: کسانی که در اقتصاد گردشگری فعالیت می‌کنند نباید دچار آسیب شوند و مشکلات بانکی آنان حل و فصل شود تا کار گردشگری از رونق نیفتد. البته بدهی بانکی باید پرداخت شود، اما آن واحد نباید تعطیل شود.
رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: همه تصمیم‌ها باید در چارچوب سیاست‌های مصوب ابلاغ شده از سوی رهبری و مصوبات اقتصاد مقاومتی که سند‌های بالادستی هستند، صورت گیرد وبه تسهیل فرآیند تولید بپردازند.
وی از کاشی و سرامیک به عنوان تولیدات نام آور استان یزد و دارای مشتری از کشور‌های منطقه یاد کرد و ادامه داد: رهبری یک منشوری را مطرح کردند که جامعترین سخن در حمایت از تولید و صنعت به شمار می‌آید و همه ما باید مجری این منشور باشیم. 
رئیسی اظهار داشت: استان یزد از قدیم الایام به داشتن مردم سختکوش معروف بوده است و نباید صنایعی نظیر نساجی به فراموشی سپرده شود. قناعت نیز از شعار‌های این استان به شمار می‌آید که باید به آن توجه کرد.
وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: استان یزد در حال تبدیل شدن به یکی از قطب‌های سلامت است و نگاه‌های پزشکی آن مورد توجه قرار گرفته و این مساله باید تقویت شود. سلامت وگردشگری با هم ارتباط دارند و باید در حوزه سلامت نیز سرمایه گذاری کنیم.
تعداد بازدید : 0
<div id="video-display-embed-code_4431863"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2628226/4431863?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما