شناسهٔ خبر: 37783024 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

لایحه تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌ها در دستور کار مجلس قرار گیرد

نماینده همدان در مجلس گفت: از هیئت‌رئیسه مجلس خواسته‌ایم علی رغم مشغولیت مجلس در بودجه، کلیات لایحه تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌ها را به صحن بیاورد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی درباره پیگیری قانون اداری استخدامی شهرداری‌ها با اشاره به حضور تعدادی از شهرداران و کارکنان شهرداری های کشور در مجلس و پیگیری موضوع اظهار داشت: در این دیدار موضوع قانون اداری استخدامی شهرداری‌ها و همچنین موضوع ارزش افزوده سهم شهرداری‌ها طبق تبصره ۱۴ ماده ۳۸ ارزش افزوده لایحه بودجه سال ۹۹ پیگیری شد.

وی درباره نتایج حضور تعدادی از شهرداران و کارکنان شهرداری های کشور در مجلس اظهار داشت: از هیأت رئیسه خواسته ایم علی رغم مشغولیت مجلس در بودجه، کلیات لایحه تبدیل وضعیت کارکنان  شهرداری ها را به صحن بیاورند؛ 60 نماینده مجلس پیگیر ارجاع خارج از نوبت این طرح هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با عزم مجلس تبدیل وضعیت استخدام ۳۵۰ هزار نیروی غیررسمی شهرداری‌ها پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی تعیین تکلیف می‌شود و در همین خصوص کلیات لایحه استخدام شهرداری‌ها را با جمع آوری شصت امضا به هیئت رئیسه ارائه داده و خواسته ایم تا این موضوع به صورت خارج از نوبت و سریعا در مجلس مطرح شود که این نامه با دستور هیئت رئیسه با دو فوریت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

خجسته عنوان کرد: وضعیت استخدامی کارکنان سال های سال بلاتکلیف مانده و تبدیل وضعیت نشده‌اند که این کارکنان با اجرای لایحه تبدیل به قرارداد پیمانی شده و امیدوارم با ارسال هر چه سریعتر این موضوع به صحن و عزم نمایندگان مجلس برای به سرانجام رسانیدن آن شاهد تغییر و تحول و تحقق عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد و امنیت شغلی کارکنان باشیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: انتظار داریم تمامی نمایندگان کشور برای به نتیجه رساندن قانون خدمات کشوری به خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری اقدام و از هیئت رئیسه برای ارجاع هر چه سریعتر به صحن مطالبه کنند.

نظر شما