شناسهٔ خبر: 37781365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار یزد تاکید کرد:

لزوم حمایت بیش از پیش مسئولان ارشد نظام از نخبگان و کارآفرینان

امیر رضازاده

استاندار یزد با بیان این که امیدواریم ظرفیت رئیس قوه قضائیه در جلسات سران قوا بتواند به تقویت همدلی و هماهنگی بیشتر با قوای کشور برای رفع مشکلات مردم اثرگذار باشد، گفت: رویکرد رئیس قوه قضائیه در ارتباط رودرو با اقشار مختلف مردم حائز اهمیت و قابل تحسین است.

صاحب‌خبر -

«محمدعلی طالبی» صبح امروز سوم بهمن ماه در آئین دیدار حجت‌االسلام و المسلمین«سیدابراهیم رئیسی» رئییس قوه قضائیه با نخبگان، فرهیختگان و کارآفرینان استان یزد، این دیدار را فرصت مناسبی برای بیان دغدغه‌های این قشر فهیم دانست و اظهار کرد: توسعه استان یزد متکی بر نیروهای فرهنگی و اقتصادی توانمند است  که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان ارشد کشور قرار گیرد.

وی با بیان این که نخبگان فرهنگی و کارآفرینان موتور محرک توسعه هستند و باید مورد حمایت مسئولان ارشد نظام قرار گیرند، افزود: امیدواریم قدم‌های اساسی برای رفع مشکلات استان در حوزه‌های مختلف به ویژه در زمینه دستگاه‌های قوه قضائیه برداشته شود.

استاندار یزد در ادامه با اشاره به این که امیدواریم طرح دغدغه‌ها امکان فرصت بیشتری برای اهتمام نظام برای مشکلات پیش روی جامعه را فراهم کند، گفت: رویکرد رئیس قوه قضائیه برای ارتباط رو در رو با مردم قابل تحسین است.

طالبی با بیان این که رویکرد امروز قوه قضائیه می‌تواند در رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه راهگشا باشد، تصریح کرد: امیدواریم ظرفیت رئیس قوه قضائیه در جلسات سران قوا بتواند به تقویت همدلی و هماهنگی بیشتر با قوای کشور برای رفع مشکلات مردم اثرگذار باشد.

انتهای پیام

نظر شما