شناسهٔ خبر: 37780988 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۵۳۵ نفر دیگر به جمعیت فرهنگیان استان بوشهر اضافه می‌شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:با انجام فرایند تشکیل پرونده و مصاحبه، ۵۳۵ نفر دیگر به جمعیت فرهنگیان استان اضافه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا دانش فر معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر,با اشاره به فعالیت واحد‌های مختلف اداره کل معاون آموزش و پرورش در هفته گذشته در انجام فرایند تشکیل پرونده و مصاحبه با ۵۷۹ نفر قبول شده آزمون استخدامی، بیان کرد: از کل قبول شدگان آزمون استخدامی، برای ۵۳۵ نفر پرونده تشکیل گردید و آن‌ها مورد مصاحبه قرار گرفتند.

او با مقایسه قبول شدگان آقا و خانم آزمون استخدامی در استان، تصریح کرد: از مجموع ۵۳۵ نفر مورد مصاحبه قرار گرفته، ۳۰۶ نفر خانم و ۲۲۹ نفر آقایان تشکیل می‌دهند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان به تفکیک پذیرفته شدگان کنونی در مقاطع تحصیلی مختلف هم گذری نمود و گفت: ۱۷۵ نفر به عنوان آموزگار، ۲۶۰ نفر به عنوان دبیر و ۱۰۰ نفر تحت عنوان هنرآموز به ترتیب در مقاطع ابتدایی، متوسطه و هنرستان‌های گزینش علمی به عمل آمد.

دانش فر ادامه داد: در مقطع ابتدایی با گزینش علمی انجام گرفته، خانم‌ها با تعداد ۱۵۶ نفر در رتبه نخست و آقایان با ۱۹ نفر در رتبه بعدی قرار گرفتند.

او عنوان کرد: برخلاف مقطع ابتدایی که در گزینش علمی انجام گرفته، بیشترین تعداد نصیب خانم‌ها شده، آقایان در مقطع متوسطه و هنرستان‌ها با تعداد ۲۱۰ نفر دارای بیشترین سهم شدندو خانم‌ها با ۱۵۰ نفر در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر یادآورشد: در مجموع ۲۳ نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی شامل ۱۳ خانم و ۱۰ نفر آقا در این آزمون حضور پیدا نکرد ه که به عنوان غایب به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها:

نظر شما