شناسهٔ خبر: 37780914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

به مناسبت دهه فجر؛

۴۰ طرح عمرانی در پردیس کلنگ زنی و افتتاح می‌شود

تهران - ایرنا - معاون سیاسی فرماندار شهرستان پردیس گفت: ۴۰ طرح عمرانی با اعتبار ۱۰۷۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در این شهرستان کلنگ زنی و به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

حسن بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبار یاد شده مربوط به شرکت عمران شهر جدید پردیس در قالب مسکن مهر و پروژه‌های خدماتی است و ۳۷۰ میلیارد تومان دیگر مربوط به افتتاح و کلنگ‌زنی طرح های عمرانی اعلام شده توسط سایر دستگاه‌های شهرستان است.

وی با اشاره به طرحهای شاخص شهرستان که در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره‌برداری می رسند، افزود: ۱۰ هزار و ۷۹ واحد مسکن مهر در فازهای ۵،۸،۹ ،۱۱ کمربندی ۴۵ متری شرق فاز ۸ ،  یک ایستگاه پمپاژ در فاز ۱۱، دو مسجد در فازهای ۵ و ۳،  یک مدرسه در  فاز ۵ و پایگاه سلامت در فاز ۱۱ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌ برداری می رسد.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: کانون قرآن و عترت شهرداری پردیس، بازارچه تره بار دهستان فاز ۳، ساماندهی رود دره جوزک فاز ۲، بهره برداری از پارک محله  در فاز ۴ پردیس، افتتاح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب پردیس و سایر پروژه‌های اعلام شده توسط دستگاه‌ها که تعداد آنها در مجموع به چهل پروژه می رسند، بخشی از طرح های قابل افتتاح در این دهه مبارک هستند.

بابایی ادامه داد : بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه توسط دستگاه‌های شهرستان به ستاد برگزاری مراسم دهه فجر ارائه شده و به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر جشن انقلاب و جلوگیری از موازی کاری برنامه‌های ارائه شده توسط کارشناسان در دست بررسی است و به زودی اعلام می شود.

وی ادامه داد:  روز نهم بهمن ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دو شهید گمنام در فاز ۸  مسکن مهر پردیس تشییع و در مقبره شهدای این فاز با حضور مردم شهید پرور و مسئولان خاکسپاری خواهند شد.  

این مسئول اضافه کرد: نواختن زنگ انقلاب روز ۱۲بهمن در مدارس، غبار روبی مزار شهدا و برگزاری همایش بصیرت روز ۱۷ بهمن، برپایی میز خدمت مسئولان در محل برگزاری نماز جمعه روز ۱۸ بهمن، راهپیمایی مردم ولایتمدار شهرستان روز ۲۲ بهمن با هدف تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب و انتقال آن به نسل جوان برگزارخواهد شد.

بابایی تاکید کرد: در دهه فجر امسال هر یک از روسای ادارات به دیدار دو خانواده شهید می روند، خانواده شهدایی که در دوران انقلاب به شهادت رسیدند و خانواده  معظم شهدایی که کمتر به آنها سرکشی شده در اولویت این دیدار قرار دارند.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‎های دهه فجر امسال با یاد سردار سلیمانی و همرزمانش غنی‌تر خواهد شد، اظهار داشت: برای گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید و شب چهلم وی در ۲۲ بهمن برنامه ریزی شده است.

بابایی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، خاطر نشان کرد: انتخابات رخداد بسیار بزرگ و با اهمیتی است و اقتدار، عزت و آبرو و مقبولیت نظام از مردم است، مشارکت مردم در انتخابات شاهدی بر پایبندی آنها به نظام است.

وی افزود:  به منظور تحقق مشارکت حداکثری مردم به تمام دستگاه‎های شهرستان اعلام شده تا موضوع انتخابات در تمام برنامه‌های دهه فجر از سوی مسئولان و برگزار کنندگان مطرح شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما