شناسهٔ خبر: 37780165 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال:

هر تصمیم که مسوولان درباره لیگ قهرمانان آسیا بگیرند، انجام می‌دهیم

تهران- ایرنا- عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: هر تصمیمی که مسوولان ورزشی کشور در قبال بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بگیرند، انجام خواهیم داد زیرا این موضوع، یک بحث ملی است.

صاحب‌خبر -

«عبدالرضا موسوی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: تلاش مجموعه باشگاه استقلال این است که این تیم برای نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران به بهترین شکل ممکن آماده شود.

وی افزود: امروز قرار است نمایندگان چهار تیم شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا با دبیر کل کنفدراسیون جلسه‌ای را برگزار کنند و امیدواریم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که میزبانی به ایران برگردد چرا که شایسته این اتفاق هستیم و در تمام سال‌های اخیر به بهترین شکل ممکن از تیم‌هایی که به ایران آمده‌اند پذیرایی کرده‌ایم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: هر تصمیمی که مسوولان ورزشی در قبال بازی‌های تیم‌های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا بگیرند انجام خواهیم داد. این یک بحث ملی است و اگر بگویند بازی کنید بازی خواهیم کرد و اگر بگویند بازی نکنید حتما این کار را انجام خواهیم داد.

موسوی تصریح کرد: در ماجرای سلب میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا یک اجماع کلی حاصل شده است و خوشبختانه همه ارکان ورزشی از تصمیم ناعادلانه‌ای که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته شده حمایت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: فرهاد مجیدی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ استقلال بوده است و در این برهه زمانی، قرعه هدایت استقلال به نام او افتاده است و وظیفه همه است از وی حمایت کنند و امیدواریم با تدابیر وی، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران استقلال در نیم فصل دوم بهترین نتایج را به دست آوریم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان درباره جنگ کلامی که میان وی و «محمد نوری» پیشکسوت استقلال به وجود آمده است نیز گفت: من حرفی در این باره نمی‌زنم چرا که استقلال در این مقطع و شرایط فعلی به آرامش نیاز دارد و باید از تنش دور باشد. شاید ایشان بخواهد مصاحبه کند اما من به همه پیشکسوتان استقلال احترام گذاشته و اگر او می‌تواند به استقلال کمک کند، آماده همکاری با او هستم.

نظر شما