شناسهٔ خبر: 37779979 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

گزارش| آیا بازگشت استراماچونی به استقلال امکان پذیر است؟

بازگشت احتمالی استراماچونی به استقلال در شرایطی مطرح شده که قطعا این اتفاق باعث خوشحالی اکثریت قریب به اتفاق هواداران استقلال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازگشت احتمالی استراماچونی به استقلال در شرایطی مطرح شده که قطعا این اتفاق باعث خوشحالی اکثریت قریب ب اتفاق هواداران استقلال شد. آنهایی که هنوز و علیرغم شوکی که استرا به تیم محبوبشان داد، او را دوست دارند و آرزویشان، دیدن دوباره مرد ایتالیایی در تهران است. در شبکه های اجتماعی پستها و نظرات بسیاری از هواداران ناراحت استقلال وجود دارد که یا از استراماچونی می خواهند یک روز به استقلال برگردد و یا اینکه برای عدم حضور او روی نیمکت استقلال ناراحت هستند و آرزو می کنند او روزی به استقلال برگردد. 

البته این دسته از هواداران مطمئنا منتظر نمایش استقلال با فرهاد هستند. هنوز از استقلال فرهاد مجیدی به طور رسمی رونمایی نشده است اما هستند کسانی که به سرمربیگری او خوش بین هستند و البته کسانی که خوش بین نیستند تعدادشان قطعا بیشتر است. درست است که فرهاد کارنامه مربیگری خاصی ندارد منتهی شاید او بتواند در بازگشت به نیمکت استقلال، با این تیم نتایج خوبی بگیرد. اتفاقی که اگر رخ دهد و فرهاد بتواند بازیهای بزرگ مثل دربی را ببرد و از میراث استرا به خوبی محافظت کند، قطعا هیچ مدیری به خودش اجازه نخواهد داد که به مربی دیگری به جز فرهاد فکر کند و قطعا طرفداران استقلال هم همانطور که از استراماچونی حمایت کردند، پشت سر شماره 7 سابق تیمشان می‌ایستند اما موفقیت استقلال با فرهاد چقدر محتمل است؟

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد، دعوای مالی و حقوقی احتمالی استراماچونی با استقلال است. او بر خلاف اخبار منتشر شده از استقلال هیچ شکایتی نکرده و تنها اخطار فرستاده است. اخطارهایی که پیش از ترک ایران برای امیرحسین فتحی می فرستاد اما با پاسخ و واکنشی مواجه نمی شد و پرداخت نشدن دستمزد استراماچونی توسط فتحی پس از اخطارهای مکرر استراماچونی، منجر به فسخ قرارداد استراماچونی با استقلال شد.  فعلا که البته قرار است وکیل استراماچونی با نمایندگان استقلال، جلسه‌ای دوستانه داشته باشد و در مورد مسائل مالی با آنها صحبت کند منتهی اگر طرفین نتوانند در جلسات دوستانه با یکدیگر به نتیجه برسند، طبیعی است که استرا از طریق قانونی ماجرا را جلو ببرد و اگر این موضوع به فیفا و شاید به دادگاه CAS کشیده شود. اگر کار به شکایت و شکایت کاری بکشد، آن وقت بعید است استراماچونی برای بازگشت به استقلال شانسی داشته باشد مگر اینکه استراماچونی، به حق و حقوقش برسد.

نظر شما