شناسهٔ خبر: 37779967 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دی‌بیاسی گزینه فدراسیون است یا دلال‌ها؟

غیر از علی دایی، نام چند مربی دیگر برای رسیدن به نیمکت تیم ملی مطرح شده که یکی از این گزینه‌ها جالب به نظر می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، این روز‌ها نام دی‌بیاسی مربی ایتالیایی هم برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران به گوش می‌رسد. ابتدای فصل دلال‌ها تلاش کردند این مربی را به پرسپولیس بیاروند اما این اتفاق رخ نداد، در نیم‌فصل هم تلاش شد بعد از استراماچونی این مربی را به استقلال بیاورند، اما موفق به این کار نشدند و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد.

حالا، اما تلاش‌های دیگری صورت گرفته تا نام دی‌بیاسی برای هدایت تیم ملی مطرح شود. به هر حال باید دید او واقعا گزینه فدراسیون فوتبال ایران است یا گزینه دلال‌ها؟

بد نیست بدانید که دی‌بیاسی آخرین بار در سال ۲۰۱۷ سرمربی آلاوس اسپانیا بوده که در آن تیم نتایج ضعیفی گرفت و اخراج شد. بعد از آن دی‌بیاسی بیکار است و حتی چند ماه قبل نتوانست سرمربی اسپال ایتالیا شود. خالا با این شرایط برخی دلال‌ها بعد از اینکه نتوانستند دبیاسی را به پرسپولیس و استقلال بیاورند در تلاش هستند تا او را سرمربی تیم ملی کنند.

البته گفته می‌شود مسئولان فدراسیون فوتبال روی انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی به جمع‌بندی رسیده‌اند، اما هنوز نام دایی اعلام نشده است. البته به نظر می‌رسد قلعه‌نویی هم هنوز شانس حضور روی نیمکت تیم ملی را دارد، ولی اهالی فوتبال، علی دایی را سرمربی تیم ملی می‌دانند و حتی برخی از آنها، به شهریار فوتبال ایران بابت این اتفاق تبریک گفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نظر شما