شناسهٔ خبر: 37779959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیگیری تمرینات ذوب‌آهن در فولادشهر/ مهاجم عمانی در تست پزشکی سپاهان

آمادگی ذوب‌آهن برای دیدار در لیگ برتر، مهاجم عمانی در سپاهان و درخشش اصفهانی‌ها در لیگ برتر تنیس روی میز از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز ۳ بهمن ماه علاوه بر این‌که تمرینات ذوب‌آهن زیر نظر سرمربی جدید ادامه پیدا کرد، مهاجم عمانی برای عقد قرارداد با سپاهان در تست پزشکی شرکت کرد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

این روزها تمرینات تیم ذوب‌آهن  زیر نظر مربی جدیدشان در زمین فولادشهر پیگیری می‌شود؛ رادولوویچ، مربی مونته‌نگرویی و منظم ذوب‌آهن یک دستیار هموطن خودش را به این تیم اضافه کرده و از حسن استکی مربی ایرانی نیز بهره می‌برد.

همچنین مندس مربی دروازه‌بانان ذوب‌آهن که در زمان حضور منصوریان به این تیم اضافه شده است، کماکان به فعالیت خود در این تیم ادامه می‌دهد و رضا نصر به عنوان آنالیزور در این تیم شروع به فعالیت کرده است؛ مسؤولان ذوب‌آهن همچنان به دنبال جذب یک مهاجم خارجی برای این تیم و در حال بررسی گزینه‌های مدنظر هستند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن با ترکیب کامل به مصاف پارس جنوبی رفته و نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر را بدون بازیکن محروم و مصدوم آغاز خواهد کرد؛ ذوب‌آهن در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم پارس جنوبی جم است و برای این دیدار بازیکن محروم و یا مصدومی نداشته و با ترکیب کامل آماده این دیدار خواهد شد.

در دومین روز از سومین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قهرمانی جهان در بجنورد در رشته چرخ تیز زورخانه‌ای، ایران به مقام قهرمانی رسید که محمدرضا ابوالحسنی از اصفهان، کاپیتان تیم ملی و مربی پهلوان‌سرای علی‌بن‌ابیطالب با غلبه بر دیگر حریفان خود و با کسب ۴۲۲ امتیاز مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

سهمیه آسیایی تیم فوتبال سپاهان دیروز در تست‌های پزشکی شرکت کرد تا در صورت تأیید، قراردادش را با باشگاه اصفهانی نهایی کند؛ محسن الغسانی، مهاجم ۲۲ ساله تیم ملی عمان که پیش از این برای تیم السویق در این کشور توپ می‌زد، ۲ شب گذشته وارد ایران شد و دیروز در تست‌های پزشکی شرکت کرد.

قرارداد مهاجم جوان عمانی در صورت قبولی در تست‌های پزشکی، امضا خواهد شد تا در مسابقات نیم‌فصل دوم فوتبال ایران و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

خبر دیگر از سپاهان این‌که تمرینات زردپوشان تا روز پنجشنبه در اصفهان پیگیری خواهد شد و مردان قلعه‌نویی سپس بعدازظهر جمعه عازم تبریز می‌شوند تا برای بازی روز شنبه (۵ بهمن) مقابل ماشین‌سازی اردوی خودشان را در این شهر برپا کنند.

همچنین با رایزنی‌های فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهر خودرو، نمایندگان کشورمان به همراه ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون و یک حقوقدان راهی مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا شدند.

در این سفر مسعود تابش مدیرعامل سپاهان غایب بود، او به دلیل مشکل شخصی نمی‌تواند سایرین را در این سفر مهم همراهی کند اما به جای او معاونش یا مدیر روابط بین‌الملل باشگاه سپاهان راهی مالزی شد.

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پارادو و میدانی از چهارم تا بیست و نهم بهمن ماه به میزبانی استان هرمزگان در کیش برگزار می‌شود و علی‌رضا مختارى زیر نظر محسن شاهرخی و مهدی شاهرخی مربیان تیم ملی به تمرین می‌پردازد.

در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور امروز ۷ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که در اصفهان و از ساعت ۱۶ تیم ذوب‌آهن در ورزشگاه ملت میزبان تیم آویژه صنعت مشهد است، شاگردان حاتمی در بازی قبل خود موفق شدند با نتیجه ۸۳ بر ۵۵ نیروی زمینی تهران را شکست دهند.

دور اول فصل تازه لیگ برتر اسکواش بانوان باشگاه‌های کشور از روز پنج‌شنبه سوم بهمن ماه در ورزشگاه انقلاب تهران به میزبانی باشگاه مهرسان برگزار می‌شود؛ اسکواش‌بازان نامی‌نو در اولین هفته مسابقات لیگ برتر در روز پنج‌شنبه به مصاف تیم‌های زنجان و اراک می‌روند و در آخرین دیدار خود جمعه به مصاف ماتریس یزد خواهند رفت.

پس از ۷ دور مسابقه هشت تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز تیم دانشگاه آزاد نجف‌آباد با مربی‌گری فاطمه کیوانی و کسب ۱۷.۵ امتیاز در رتبه دوم مرحله رفت این مسابقات قرار گرفت؛ همچنین تیم سپاهان اصفهان با ۱۰ امتیاز چهارم شد.

مسابقات دواتلون قهرمانی کشور بانوان به میزبانی اصفهان در شهرک مسکونی هوانیروز برگزار شد، در این مسابقات ۴۷ ورزشکار از ۱۳ استان، در دو رده سنی ۱۶ سال به بالا و زیر ۱۶ سال و در مسافت اسپرینت شامل ۲.۵ کیلومتر دو، ۲۰ کیلومتر دوچرخه و هزار و ۲۵۰ متر دو به رقابت پرداختند که هر دو رده سنی ورزشکاران اصفهان به مقام قهرمانی دست یافتند.

در جدیدترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی جهان، ذوب‌آهن بدون تغییر در رتبه ۲۰۰ جهان قرار دارد و همچنان پس از پرسپولیس و استقلال سومین تیم برتر ایرانی است؛ در این رتبه‌بندی سپاهان نیز با ۳ پله صعود و قرار گرفتن در جایگاه ۲۹۵ جهان چهارمین تیم برتر ایرانی شد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۳۰/

نظر شما