شناسهٔ خبر: 37779473 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

شاهکار اریک کانتونا در مستطیل سبز +فیلم

اریک کانتونا اسطوره تیم فوتبال منچستر یونایتد از یک پاس گل به عنوان شاهکار دوران فوتبالی اش یاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، اریک کانتونا، فوق ستاره سال های نه چندان دور شیاطین سرخ، در دورانی که پیراهن قرمز رنگ منچستریونایتد را به تن می کرد، با عملکرد خیره کننده اش خاطرات شیرینی را در اذهان فوتبال‌دوستان ثبت کرده است . ولی بدون شک شنیدن به یاد ماندنی ترین این لحظات از زبان خود پادشاه اریک جذاب‍تر و جالبتر باشد.

در سال ۲۰۰۹ ،کن لوچ کارگردان مشهور بریتانیایی ، فیلمی کمدی - رمانتیک به نام در جستجوی اریک را روانه بازار کرد.

این فیلم داستان پستچی فقیری به نام اریک ‌بی‌شاپ در شهر منچستر را روایت می کند که در اثر یک تصادف مجبور به ملاقات با همسر اولش لی لی می‌شود که اریک او را سال‌ها پیش، پس از تولد دخترش ترک کرده است. این ماجرا و مشکلات دیگری که با پسر خوانده‌اش دارد او را به بحرانی روحی می‌کشاند که باید تصمیم‌های جدیدی در زندگی و دیدگاهش به آن بگیرد. او تسلی خاطر وآرامشش را به شکل غیر منتظره‌ای دریافت می‌کند؛ فوتبالیست اسطوره‌ای دهه نود باشگاه منچستر یونایتد، یعنی اریک کانتونا، به شکل مرموزی در برابر او ظاهر می‌شود تا به او مشاوره دهد.

در یکی از سکانس های ماندگار در جستجوی اریک، وقتی شخصیت مقابل اریک کانتونا از او می پرسد: شاهکار تو در تمام این سال ها چه بوده است؟
اریک کانتونا در جوابش تمام گلها و حرکات زیبا و بی نظیرش را کنار می گذارد و به پاس گل حیرت انگیزش اشاره می کند و می گوید شاهکار من در مستطیل سبز این پاس گل است.
در زیر این پاس گل را ببنید:

دانلود

نظر شما