شناسهٔ خبر: 37779356 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

موسوی بیوکی در گفت وگو با میزان خبر داد:

تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به عمر مجلس دهم نمی‌رسد

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، از عدم کفایت زمان برای بررسی تحقیق و تفحص در مجلس دهم خبر داد.

صاحب‌خبر -

تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به عمر مجلس دهم نمی‌رسدسیدابوالفضل موسوی بیوکی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با اشاره به بررسی طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در کمیسیون عمران مجلس، گفت: این طرح در کمیسیون عمران مجلس در دست بررسی بوده و کمیته‌های تخصصی آن به زودی تشکیل می‌شود.


نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بررسی فرآیند واگذاری املاک شهرداری تهران در ۱۰ سال گذشته از مهم‌ترین محور‌های تحقیق و تفحص از شهرداری تهران است، افزود: با توجه به گستردگی حوزه‌ها بعید است تحقیق و تفحص از شهرداری تا پایان مجلس فعلی به نتیجه برسد.


وی ادامه داد: کمیسیون عمران مجلس تلاش می‌کند تا تمامی اقدامات مورد نیاز برای به نتیجه رسیدن این تفحص را انجام داده و مابقی اقدامات را به مجلس بعدی واگذار کند.


موسوی بیوکی تاکید کرد: این تفحص مربوط به مدیریت جدید شهردار تهران هم می‌شود و عملکرد مالی و همچنین نحوه واگذاری زمین‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ تحقیق و تفحص شکل گرفته معطوف به زمان خاصی نبوده و عملکرد ۱۰ سال گذشته شهرداری تهران تاکنون مورد ارزیابی و بررسی مجلس قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/

نظر شما