شناسهٔ خبر: 37778314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس بنیاد مهدویت استان خوزستان:

باید از سیره حاج قاسم سلیمانی درس گرفت

اهواز- رئیس بنیاد مهدویت استان خوزستان گفت: همه ما از سیره‌ی علمی وی باید درس بگیریم و این مکتب را بتوانیم تداوم بخش باشیم و این آیین باید در راستای شروع این مطلب باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد پورفرجی عصر چهارشنبه در همایش بزرگ «چلچراغ مقاومت» اظهار کرد: شهید سلیمانی یک مکتب است و باید از سیره این مرد بزرگ که در عین حالی که یک نظامی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و عاطفی نیز بود را مورد بررسی قرار داد؛ شخصیت بسیار محترم که تمامی مراجع پیش از شهادتش امضا و تأیید کردند که این انسان، انسان مؤمنی است و روی کفنی که تقدیم کرد به مراجع همه امضا کردند.

وی گفت: این مراسم برای این شهید بزرگواری است که همه ما از سیره‌ی علمی وی باید درس بگیریم و این مکتب را بتوانیم تداوم بخش باشیم و این آئین باید در راستای شروع این مطلب باشد.

پور فرجی تصریح کرد: بنیاد حضرت مهدی خوزستان مفتخر است که با مجوز مقام معظم رهبری در سال ۷۹ تأسیس شد و مسئولیت کل کشور برعهده آقای قرائتی است، استان‌ها نیز زیر نظر نماینده ولی فقیه اداره می‌شود و همه دستگاه‌های متولی همه عضو این شورا هستند که به شکل شورایی فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: تنها استانی که تمام شهرستان‌های آن این بنیاد راه اندازی شده است، استان خوزستان است و بهترین بنیاد در سطح کشور این بنیاد بوده است.

نظر شما