شناسهٔ خبر: 37777965 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یادواره شهید نواب صفوی و یارانش در قائم شهر

یادواره شهید نواب صفوی و شهدای قداییان اسلام در قائم شهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

سی و هشتمین یادواره شهدای فدائیان اسلام شهید نواب صفوی و یاران صدیقش و بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابوالمهدی مهندس و شهدای محور مقاومت در مسجد جامع قائم شهر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، دراین آئین که نماینده، ولی فقیه دراستان مازندران و جمعی از علماوائمه جمعه استان و قشر‌های مختلف مردم حضور داشتند حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور شهید نواب صفوی را از پیشگامان نهضت اسلامی و پیشاهنگ جهاد وشهادت نام برد که معبرآزادی، و استقلال و استقرار حاکمیت نظام اسلامی وولایت الهی راگشود.
او افزود با تداوم راه شهید نواب، نهضت اسلامی معاصر با طلوع مجدد هویت و حقیقت ملت ایران با رهبری‌های امام حمینی رحمه الله علیه، نظام جمهوری اسلامی محقق و با رهبری‌های مقام عظمای ولایت حضرت ایت الله خامنه‌ای این نهضت تداوم یافت.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با تشریع یک دهه قیام و مبارزه شهید نواب صفوی برابر استبدادو استثمار ودیکتاتوری ستم شاهی وجریان تحجر و مقدس نما‌ها گفت: شهید نواب صفوی با استقامت و اقدام مسلحانه خود و یارانش در جمعیت فدائیان اسلام، اتحاد و برادری را بین مسلمانان ایران و جهان برای حاکمیت اسلام فراهم کرده بودند.
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با اشاره به عشق و ارادت مقام معظم رهبری به شهید نواب صفوی در دوران جوانی تصریح کرد با دمیدن روح مجاهدت شهید نواب صفوی بود که مقام معظم رهبری امام دیگری بعد از امام راحل، رهبری وهدایت انقلاب اسلامی را بدست گرفت.
رئیس شورای سیاستگزای ائمه جمعه کشور بااشاره به پویائی و تداوم راه شهید نواب صفوی در عصر حاضر گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید شاخص و ویژه زمانه ما در کنار تدبیر و برنامه ریزی در تداوم راه شهید نواب با همان روحیه و شور انقلابی، شجاعت و غیرت و ایمان معبر‌های منطقه رابا مجاهدت‌های جبهه مقاومت گشود ودنیا رامتاثر از انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما