شناسهٔ خبر: 37777884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمام جاده‌های استان کرمانشاه باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه بااشاره به بارش برف از سه‌شنبه شب در سطح استان گفت : باوجود ادامه بارش‌ها و باتلاش شبانه‌روزی تیم‌های راهداری اکنون تمام جاده‌های استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : براثر بارش برف راه حدود ۵۰ روستای استان بسته شده بود که با عملیات راهداری و برف‌روبی ۹۲۲ کیلومتر این راه‌ها باز شده و تردد اکنون در آن‌ها جریان دارد.

او با بیان اینکه ۱۳۰ تن شن و نمک در راه‌های روستایی استان برای برف روبی مصرف شد، گفت : در راه‌های روستایی ۴۵ نیرو و ۳۱ دستگاه ماشین آلات عملیات بازگشایی راه‌ها را انجام دادند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از برف‌روبی بیش از هزار و ۸۶۳ کیلومتر از راه‌های اصلی استان در ۲ روز اخیر خبر داد و گفت: نیرو‌های راهداری به ۱۰۷ دستگاه خودرو گرفتار در برف امدادرسانی کردند.

 او،گت: در این مدت ۷۸۰ تن شن و نمک در راه‌های استان مصرف شده و بیش از ۱۶۴ نیرو و ۱۰۹ دستگاه ماشین‌آلات نیز مشغول عملیات راهداری بودند.

کرمی با بیان اینکه در برخی از جاده‌های استان اکنون نیز درگیر کولاک مقطعی هستیم و تردد در این محور‌ها با زنجیرچرخ امکان دارد، افزود: این محور‌ها شامل محور اسلام آبادغرب در منطقه حسن‌آباد و چهارزبر، سرمیل در دالاهو، قلاجه در گیلانغرب، مله‌ماس در سنقر و تمامی محور‌های اورامانات شامل پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود و روانسر است.

او افزود: با توجه به برودت هوا نمک‌پاشی در جاده‌ها در راستای جلوگیری از یخ زدگی از صبح چهارشنبه آغاز شده است. ​

سازمان هواشناسی استان کرمانشاه گفت: هوای استان طی امروز و امشب ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد و بارش برف و باران خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/د

نظر شما