شناسهٔ خبر: 37777882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اخراج دو بازیکن در ابتدای دیدار مس سونگون و ملی حفاری / حضور مأموران نیروی انتظامی در جایگاه ویژه

دیدار سوم تیم‌های مس سونگون ورزقان و شرکت ملی حفاری اهواز در مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور با حواشی و درگیری اعضای دو تیم در دقایق ابتدایی بازی همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دیدار سوم تیم‌های مس سونگون ورزقان و شرکت ملی حفاری اهواز در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور که قرار بود از ساعت 17 امروز در سالن شهید پورشریفی تبریز آغاز شود، با دقایقی تأخیر آغاز شد.

علی‌رغم حملات دو تیم این بازی تا دقیقه 10 بدون گل دنبال شد اما حواشی و درگیری‌های پیش‌آمده بین بازیکنان و اعضای دو باشگاه در دقایق مختلف موجب توقف این دیدار شده است.

* بازی تیم‌های مس سونگون و ملی حفاری اهواز به دلیل اعتراضات رشید قلی پور، بازیکن تبریزی ملی حفاری با 7 دقیقه تأخیر آغاز شد.

* همزمان با آغاز دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و شرکت ملی حفاری اهواز، حدود 4 هزار تماشاگر در سالن شهید پورشریفی تبریز حضور داشتند که رفته‌رفته تعداد آن‌ها افزایش یافت.

* داور این بازی دقایقی پیش از شروع دیدار کاپیتان‌های دو تیم را فراخوانده و نکاتی را به آن‌ها متذکر شد. سپس فرهاد فخیم، کاپیتان تیم میزبان به سمت سکوها رفت و با هواداران تیمش صحبت کرد.

* درگیری علیرضا عسگری و سینا ممبینی در دقیقه 2 که موجب تشنج در بازی و اخراج دو بازیکن از سوی داور این دیدار شد.

* در حالی که علیرضا عسگری قصد خروج از زمین بازی را نداشت، علیرضا افضل، سرمربی مس سونگون این بازیکن را از زمین بازی خارج کرده و ضمن دعوت تیمش به آرامش، تلاش کرد جو سالن را آرام کند که این حرکت تشویق تماشاگران مس را در پی داشت.

* پس از اخراج بازیکنان دو تیم، بازی برای دقایقی متوقف شد و داور این بازی با بازیکنان داخل زمین صحبت کرد.

* تیم ملی حفاری بلافاصله در شروع بازی و از دقیقه 2 رو به سیستم 5 نفره آورد اما دقایقی بعد با سیستم اصلی خود بازی را ادامه داد.

* با شروع مجدد این دیدار، درگیری‌هایی در جایگاه ویژه سالن شهید پورشریفی رخ داد که منجر به حضور مأموران نیروی انتظامی در این جایگاه شد. مسئولان دو باشگاه با حضور در این جایگاه دیدار تیمشان را تماشا می‌کنند.

انتهای پیام/116/ش

نظر شما