شناسهٔ خبر: 37777872 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۰۰ ویژه برنامه فرهنگی هنری در دهه فجر در استان سمنان اجرا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در ایام الله دهه فجر امسال در استان سمنان اجرای ۱۰۰ ویژه برنامه فرهنگی هنری در دستور کار قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار داشت: به مناسبت ایام الله دهه فجر اجرای 100 برنامه فرهنگی و هنری در دستور کار قرار گرفته است.

وی به برخی برنامه‌های شاخص دهه فجر در استان سمنان اشاره کرد و از جمله آنها را برپایی کاروان‌های فرهنگی هنری، نمایشگاه‌های عکس و پوستر با عنوان «رونق تولید، مشاغل سخت» عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان عنوان کرد: برگزاری آئین اختتامیه سوگواره مهر محرم به همراه تجلیل از برترین‌های این سوگواره در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام فضیلت از دیگر ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری که در ایام دهه فجر تدارک دیده شده‌ است را برگزاری آئین تجلیل از مروجان فرهنگ و کتابخوانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و خاطره‌نویسی انقلاب عنوان کرد.

وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ انقلاب و تقویت آرمان‌های انقلابی از مهم‌ترین رویکردها و اهدافی است که با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف دنبال می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تأکید کرد: باید از تمام ظرفیت‌های فرهنگی موجود برای تعالی و تقویت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران استفاده شود.

حجت الاسلام فضیلت گفت: فیلم‌های تولیدی انجمن سینمای جوانان سمنان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه فجر اکران می‌شود.

انتهای پیام/363/ش

نظر شما