شناسهٔ خبر: 37777259 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شهردار اراک خبرداد؛

نیروهای شهرداری اراک برای ارایه خدمات مطلوب به مردم در حال آماده‌باش هستند

شهردار اراک گفت:در پی بارش برف سنگین در این کلان‌شهر، ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین خدمات شهری در حال برف‌روبی و پاکسازی خیابان‌ها و معابر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از اراک ، محمدکریم شفیعی  افزود: بارش برف از صبح امروز در نقاط مختلف این کلان‌شهر به حدی سنگین است که در عبور و مرور شهروندان و خودروها کندی ایجاد کرده و تمامی تلاش به‌کار گرفته شده که با وجود تداوم بارش‌ها مشکل جدی ایجاد نشود.

وی بیان کرد: تمامی نیروهای شهرداری اراک برای ارایه خدمات مطلوب به مردم در حال آماده‌باش هستند و ۸۰۰ نفر از نیروهای شهرداری اراک نیز اکنون در سطح خیابان‌ها و معابر شهری خدمات‌رسانی دارند.

شهردار اراک ادامه داد: اولویت کار فعلی شهرداری بازگشایی کمربندی‌ها، بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی شهر است که با جدیت و با همکاری پلیس و سایر دستگاه‌های خدماتی در دست اقدام است.

شفیعی اظهار داشت: تردد در خیابان‌های اصلی کلانشهر اراک جریان دارد اما به دلیل بارش برف سنگین  روان نیست و انتظار می‌رود که مردم تا جای ممکن از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

وی عنوان کرد: تمام نیروهای خدمات شهری  اراک تا صبح فردا مشغول به خدمت‌رسانی خواهند بود و انتظار می‌رود که مردم نیز تا جای ممکن همکاری خوبی با شهرداری داشته باشند و در یاری با این نهاد نسبت به درخت‌تکانی محله خود اقدام‌کنند.

شهردار اراک افزود: به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی معابر و خیابان‌های سطح شهر تدابیر لازم برای شن و ماسه‌ریزی صورت گرفته و سعی شده به لحاظ رعایت مسایل زیست‌محیطی کمتر از نمک استفاده شود.

شفیعی عنوان کرد: بارش برف جلوه‌های زیبایی را در سطح شهر ایجاد کرده که مردم می‌توانند به جای تردد با خودرو، با پیاده‌روی از دیدن این جلوه‌ها لذت ببرند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما