شناسهٔ خبر: 37777166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مشاور فرهنگی استاندار خوزستان:

صاحبان اندیشه و افکار مختلف توانستند واقعیات جامعه را وارد کتاب کنند

برون با اشاره به اینکه صاحبان اندیشه و افکار مختلف توانستند واقعیات جامعه را وارد کتاب کنند گفت: مطالعه کتاب تاثیر بسیاری بر جامعه داشته و در تحول نوآوری و دگرگونی جامعه اثر فراوانی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

«حسین برون» شامگاه (چهارشنبه ۲ بهمن) در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کتاب مقوله ای همراه با قلم است و اگر به یقین برسیم که با قلم و کتاب واقعیت های گذشته و حال را بیان و جاذبه را در جوانان و روشنفکران ایجاد کنیم، کتاب خواندن تاثیر مثبتی خواهد داشت.

 

مشاور فرهنگی استاندار خوزستان با بیان اینکه اگر کتاب واقعیت های گذشته و حال را نتواند ارائه دهد قطعا باعث دلسردی و عدم توجه مردم به کتاب می شود افزود: صاحبان اندیشه و افکار مختلف توانستند واقعیات جامعه را وارد کتاب کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مطالعه کتاب تاثیر بسیاری بر جامعه داشته و در تحول نوآوری و دگرگونی جامعه اثر فراوانی خواهد داشت تصریح کرد: جهان به سوی یک فرهنگ بسیار غنی در حال پیشروی است؛ اگر کتاب با واقعیت های جامعه همگام نباشد نمی‌تواند ایجاد انگیزه کند و جایگاه خوبی بین مردم نخواهد داشت

 

برون در خصوص پایین بودن سرانه مطالعه در کشور اذعان داشت: باید همه جوانب را در نظر گرفت و جامعه را طوری سوق داد که مشکلات جوانان را بهبود دهند.

 

وی در پایان بر اهمیت کتابخوانی تاکید کرد و یاد آور شد: فرهنگ کتابخوانی باید از دوران کودکی و نوجوانی به ویژه در مدارس ترویج شود.

 

پایان پیام/ 637

نظر شما