شناسهٔ خبر: 37777122 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در ایام دهه فجر؛

۸۲۲ نفر مددجوی کردستانی کمک هزینه ازدواج دریافت می‌کنند

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با ایام دهه مبارک فجر، ۸۲۲ نفر از فرزندان مددجویی کمیته امداد در کردستان کمک هزینه ازدواج دریافت می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد رسول شیخی زاده گفت: از این تعداد واحد مسکونی مددجویی ۵۳ مورد شهری و ۴۰ مورد روستایی است و تمام شهرستان‌های استان در این پروژه‌ها سهم دارند.

او افزود: ۱۵ واحد مربوط به شهرستان سنندج (۱۱ مورد شهری و چهار مورد روستایی)، ۲۳ واحد مربوط به شهرستان مریوان (۱۹ واحد شهری و چهار واحد روستایی) و ۱۹ واحد روستایی مربوط به شهرستان سروآباد و ۹ واحد شهری و سه واحد روستایی نیز مربوط به بانه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان یادآور شد: همچنین از این تعداد ۲ واحد شهری و روستایی در دیواندره، چهار واحد شهری در سقز، چهار واحد شهری در قروه، ۲ واحد شهری و ۲ واحد روستایی در بیجار، ۲ واحد شهری و روستایی در کامیاران و ۲ واحد شهری و ۶ واحد روستایی در دهگلان به بهره‌برداری می‌رسد.

او تاکید کرد: در ایام دهه فجر همچنین چهار میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال فرانشیز و کمک هزینه درمانی به مددجویان زیرپوشش این نهاد داده می‌شود ضمن اینکه در این ایام ۸۲۲ نفر از فرزندان مددجو کمک هزینه ازدواج دریافت می‌کنند.

شیخی‌زاده گفت: یکی دیگر از اقدامات و فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در این ایام، پرداخت ۳۱۷ فقره وام کارگشایی و پرداخت و ارائه ۲۲۰ فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان زیرپوشش است.

انتهای پیام/ع

نظر شما