شناسهٔ خبر: 37777063 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مبارزه با مفاسد برای رسیدن به اقتصاد سالم و پویا ضروری است

رئیس سازمان زندان ها گفت: عملکرد مجموعه قضایی کشور در مقابله با فساد زمینه ساز تحقق اقتصاد شکوفا و توسعه متوازن در کشور خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، جهانگیر رئیس سازمان زندان ها در ادامه سفر به ابرکوه با حضور در دادگستری این شهرستان ضمن نشستی با مجموعه قضایی به بررسی وضعیت قضایی و مشکلات این حوزه پرداخت.

جهانگیر در این نشست گفت: یکی از دغدغه های ریاست قوه قضائیه تاکید بر کاربردی بودن این سفرها و انجام اقداماتی است که در نهایت منجر به رضایت مردم از عملکرد قوه قضائیه شود.

وی گفت: کشور ما از زمان طاغوت دچار معضل توسعه نامتوازن شده و هر چند بعد از انقلاب تلاش های بسیاری صورت گرفته اما هنوز به آن نتایج مطلوب که جز اهداف انقلاب بوده است نرسیده ایم.

رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضائیه افزود: یکی از کارهای بزرگی که کمک به توسعه متوازن می نماید بحث مبارزه با مصادیق فساد در جامعه است.

وی تصریح کرد: مفاسد موجب مشکلات اقتصادی می شود و در نهایت اقتصاد جامعه را به بیماری می کشاند و اقتصاد بیمار اجازه نمی دهد زیرساخت های لازم برای رشد و شکوفایی در جامعه ایجاد شود.

وی ادامه داد: آن اقتصادی که تحت عنوان اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است یک اقتصاد توانمند و متکی به داخل است و عملکرد مجموعه قضایی کشور در مقابله با فساد زمینه ساز تحقق اقتصاد شکوفا و توسعه متوازن در کشور خواهد بود.

جهانگیر در پایان و با اشاره به ظرفیت های موجود در منطقه؛ تعامل و هم افزایی نهادهای مختلف قضایی و اجرایی را عامل رفع مشکلات و رشد و شکوفایی دانست.

در ابتدای این جلسه رئیس دادگستری، دادستان و رئیس شورای حل اختلاف ابرکوه و همچنین نماینده کارکنان قضایی شهرستان گزارشی از وضعیت قضایی و مشکلات حوزه فعالیت خود را به نماینده رئیس قوه قضائیه ارائه نمودند.
انتهای پیام/

نظر شما