شناسهٔ خبر: 37776844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

بهره گیری از ظرفیت تشکل های حوزه صنعت و معدن در دستور کار است

اراک- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: بهره گیری از ظرفیت تشکل های حوزه صنعت و معدن، در دستور کار سازمان صمت استان مرکزی قرار می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جواد حسنی روز چهارشنبه در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست سازمان صمت استان مرکزی از سوی مدیر کل دفتر حقوقی سازمان صنعت، معدن و تجارت در اراک، اظهار داشت: این سازمان از نیروهای توانمند و کارشناسان با تجربه برخوردار است که می‌توان با همکاری آن‌ها برای رفع مشکلات این سازمان گام برداشت.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی خاطر نشان کرد: تشکل‌ها بازوان این سازمان در حوزه اقتصاد و اشتغال هستند و از برنامه‌های کاری بنده در این سازمان، استفاده از ظرفیت تشکل‌ها است.

حسنی گفت: با توجه به مسائل پیش آمده نیازمند آرامش در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هستیم و باید عدم اعتمادی که در اذهان عمومی وجود دارد، رفع شود تا با کمک هم بتوان در راستای تعالی و رشد استان، برای بحث اشتغال و رونق تولید که از اولویت‌های امسال از سوی رهبر انقلاب عنوان شده است، قدم‌های بهتری برداشت.

وی همدلی، وفاق، صمیمیت و تعامل را از اولویت‌های کاری خود در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی برشمرد و بیان داشت: همدلی، وفاق، صمیمیت و تعامل، می‌تواند ما را به مسیری رهنمون سازد که دیدگاه مدیران ارشد استان و مقام عالی وزارت است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار کرد: روحیه کاری من به این صورت است که درب اتاقم به روی ارباب رجوع باز است و با تمامی تشکل‌ها و همکاران ارتباط منسجم‌تری برقرار خواهد شد.

حسنی بر تعامل هرچه بیشتر با مدیران ستادی و شهرستانی تاکید کرد و گفت: سیاست‌های وزارت صمت و اولویت‌هایی که استان در کار گروه‌ها تعیین کرده، به کار گرفته می‌شود که امیدواریم این شرایط استان را در وضعیتی مناسب قرار دهد تا با تلاش حداقلی این وضعیت سامان پیدا کند و در بخش تولید و اشتغال با کمترین بحران مواجه شویم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود از همکاران انتظار می‌رود، برای انجام کارهای معوقه سازمان ساعات بیشتری را اختصاص دهند تا با آرامشی که در سازمان و استان حاکم می‌شود بتوان برنامه‌های سازمان را اجرایی کرد.

نظر شما