شناسهٔ خبر: 37776761 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستور هفتگی مجلس | بررسی مواد باقیمانده طرح شفافیت هزینه‌های انتخاباتی

بررسی مواد باقیمانده طرح دو فوریتی شفاف‌سازی منابع تأمین مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی با اصلاح برخی مواد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور کار هفته آینده نمایندگان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی از یکشنبه تا سه‌شنبه (6 لغایت 8 بهمن) منتشر شد.

ادامه رسیدگی به طرح دو فوریتی شفاف‌سازی منابع مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی با اصلاح برخی مواد قانونی انتخابات مجلس و همچنین لایحه دو فوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در دستور کار هفته آینده پارلمان قرار دارد.

لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و همچنین ادامه رسیدگی به لایحه مالیات بر ارزش افزوده از دیگر دستورکارهای مجلس است.

گزارش کمیسیون آموزش درباره رد لایحه الحاق یک تبصره به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور از دیگر دستورکارهای نمایندگان است.

طرح الزام دولت به حمایت همه جانبه از افراد و مؤسسات ایرانی که از اقدامات دولت آمریکا متضرر شدند هم در دستور کار مجلس است. همچنین گزارش کمیسیون آموزش درباره مسائل مرتبط با فرهنگیان و مدارس خارج از کشور و تقاضای تفحص از شرکت ملی صنایع پتروشیمی و قرائت گزارش کمیسیون آموزش درباره موضوع پذیرش و نحوه جذب حسین فریدون برای تحصیل در مقطع دکترا از دیگر دستور کارهای پارلمان است.

برای مشاهده جزئیات دیگر دستورکارهای مجلس در هفته آینده اینجا را (   ) مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما