شناسهٔ خبر: 37776407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در بازی معوقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال

شهرداری ارومیه در نقش جهان ۳ امتیاز سخت از سپاهان گرفت

از بازی های معوقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه در سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش‌جهان سپاهان را شکست داد.

صاحب‌خبر -

هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه ۲ بهمن‌ماه با برگزاری سه بازی معوقه در شهرهای اصفهان، اراک و آمل پیگیری شد، در اصفهان تیم سپاهان اصفهان میزبان شهرداری ارومیه، تیم پر مهره و قدرتمند لیگ والیبال ایران بود که این دیدار جذاب را با نتیجه سه بر یک واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که عصر امروز به میزبانی فولاد سپاهان و در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان برگزار شد تیم شهرداری ارومیه با برتری سه بر یک در مقابل طلایی‌پوشان سالن مسابقه را ترک کرد.

نسبت به بازی قبل هواداران بیشتری صندلی‌های ورزشگاه ۲۵ آبان را پر کرده بودند.

بازیکنان در دو تیم با روحیه جنگنده بازی را شروع کردند. ست اول با برتری شهرداری ارومیه و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به پایان رسید.

ست دوم جذاب‌تر از ست دوم شروع شد، در کش و قوس کری خوانی بازیکنان، کارت زرد به علیرضا مباشری می‌رسد. در نهایت سپاهان ست باخته را جبران می‌کند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ ست دوم را به پایان رساند. اما در ست سوم این شهرداری ارومیه است که به‌خاطر اشتباه فردی تیم میزبان، تابلوی امتیازات را ۲۵ بر ۲۱ به نام خود ثبت می‌کند.

ست چهارم پایاپایی پیش می‌رود. این‌بار فرهاد سال افزون بازیکن شهرداری ارومیه است که کارت زرد دریافت می‌کند.

رالی‌های کوتاه، دفاع‌های کم نظیر و دریافت‌های صحیح بر جذابیت بازی افزوده است و صدای هماهنگ تشویق هوادارانی که در سالن را به وجد آورده است.

اما شهرداری ارومیه پرمهره‌تر و با تجربه‌تر از آن بود که در این هیاهو ست چهارم را واگذار کند و نهایتا ۲۵ بر ۱۹ به مسابقه خاتمه می‌دهد.

مهدی خباز مربی اصفهانی که در آخرین اعزام نوجوانان ملی پوش در کادر تیم ملی قرار داشت، در حال حاظر مربی بدنساز تیم شهرداری ارومیه است.

انتهای پیام

نظر شما