شناسهٔ خبر: 37776261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فوتبال ملی

«دی بیاسی» در آستانه هدایت تیم ملی ایران

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار نامدار ایتالیایی ادعا کرد جیانی دی بیاسی در آستانه هدایت تیم ملی ایران قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، این خبرنگار ایتالیایی اذعان داشت پس از دوران عجیب حضورآندره‌ آ استراماچونی در ایران، حالا امکان دارد یک سرمربی ایتالیایی دیگر هم راهی این کشور شده و این بار هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گیرد. فدراسیون فوتبال ایران آماده دادن پیشنهاد رسمی و توافق با جیانی دی بیاسی بوده و قرار است این سرمربی تا پایان جام جهانی قطر ۲۰۲۲ سرمربی ایران شود.

سرمربی پیشین تیم هایی چون تورینو، مودنا، اودینزه و سرمربی قبلی تیم ملی آلبانی، پیشنهادی ۳۰ ماه برای توافق دریافت نموده و پیش بینی می شود مذاکرات طی مدت ۴۸ ساعت آینده نهایی شود.

این در حالی است که در هفته های گذشته خبرهای زيادي در خصوص احتمال حضور یک سرمربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی کشورمان مطرح شده و اسم هایی مانند علی دایی و امیر قلعه نویی نیز در این رابطه عنوان شده بود، ولی حالا بنظر میرسد جیانی دی بیاسی از دیگر نامزدها شانس بیشتری برای تصدی این پست دارد.

در ماه های گذشته اخباری در خصوص احتمال حضور جیانی دی بیاسی روی نیمکت تیم هایی چون باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز مطرح شده بود، ولی حالا تیم ملی ایران امکان دارد مقصد نهایی این سرمربی ایتالیایی باشد.

جیانی دی بیاسی,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,فوتبال ملی

نظر شما