شناسهٔ خبر: 37775361 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توقف تردد خودرو در جاده‌های اصلی لرستان

خبرگزاری صداوسیما

رانندگان امشب به هیچ وجه در جاده‌های کوهستانی لرستان تردد نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز لرستان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت:به علت بارش شدید برف، حرکت خودرو در آزادراه خرم آباد - پل زال و محورهای خرم آباد - بروجرد، خرم آباد - نورآباد، خرم آباد - الشتر و خرم آباد - کوهدشت متوقف شده است.
آقامیرزایی با اشاره به بارش شدد برف و یخ بندان گفت: به منظور حفظ ایمنی مسافران، پلیس با استقراردر ورودی این شهرها از حرکت خودروها به سمت محورهای یادشده جلوگیری می کند.
وی گفت: دستگاه های تحت امر ستاد مدیریت بحران با حضور موثر در محورهای مواصلاتی در حال خدمات رسانی هستند و تاکنون دهها خودرو گرفتار شده در برف به کمک نیروهای امدادی رهاسازی شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان در خصوص وضعیت راه های روستایی نیز گفت: به علت بارش شدید برف، اغلب راههای روستایی در شهرستاهای الیگودرز دورود و دلفان مسدود است و تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی این محورها ادامه دارد.
وی به رانندگان توصیه کرد امشب به هیچ وجه در جاده های کوهستانی لرستان تردد نکنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نیز متوقف نشدن تردد خودروهای سنگین را از مهمترین دلایل مسدود شدن جاده های لرستان برشمرد.
شرفی گفت: خودروهای سنگین در شرایط برفی و یخبندان به راحتی از جاده منحرف شده و قیچی می کنند و به همین علت شاهد بازو بسته شدن متناوب جاده های  لرستان هستیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از پلیس راه خواست با توجه به شرایط فعلی، از تردد خودروهای سنگین در محورهای کوهستانی لرستان جلوگیری کند.

نظر شما