شناسهٔ خبر: 37775332 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ریاست هیئت فوتبال استان کرمان:

رسالت متولیان حوزه آموزش برقرای عدالت در این حوزه است

ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: رسالت متولیان حوزه آموزش در فوتبال، برقرای عدالت در این حوزه است و باید به گونه‌ای عمل کنند تا تمام استان به یک میزان از کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی استفاده کنند و بهره ببرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی در آیین معارفه دکتر رضا امیرسیف‌الدینی به عنوان رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان اظهار داشت: آقای دکتر امیرسیف‌الدینی یک چهره دانشگاهی هستند و در واقع انتصاب ایشان به عنوان رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان، پیوند دانشگاه و فوتبال بود.

وی افزود: فوتبال استان کرمان الان که با دانشگاه پیوند خورده این پتانسیل را دارد در حوزه‌های فنی و آموزشی که نقطه قوت دارد میزبان کنگره‌های ملی و بین‌المللی شود.

دکتر قرایی با بیان این که نگاه ما به آموزش یک نگاهِ کاربردی و مبتنی بر آینده نگری است، تصریح کرد: امروز این تفکرِ «تعامل هیئت فوتبال استان با دانشگاه» فرصت مناسبی است برای جوانان و علاقه‌مندان به حوزه فوتبال که تشنه تعلیم هستند، که از این ظرفیت برای ارتقاء سطح دانش فوتبالی خود در حوزه‌های مختلف استفاده کنند.

وی ادامه داد: برای من قابل قبول نیست تمامی مربیان و داورانی که دارای مدرک بالایی هستند در مرکز استان و شهرهای برخوردار باشند و شهرهای محروم ما فاقد مربی و داور باشد و به همین دلیل بر برقراری عدالت آموزشی تاکید دارم و از آقای دکتر امیرسیف‌الدینی می‌خواهم با چنین رویکردی به این کمیته ورود کنند.

دکتر قرایی ضمن تجلیل از شخصیت علمی و برجسته دکتر رضا امیرسیف‌الدینی بیان کرد: آقای دکتر سیف‌الدینی که به معنای واقعی استاد فوتبال هستند، هم در بحث‌های تئوری و آکادمیک علمی و هم تجربه فوتبال برای ما یک فرصت هستند و از اینکه پذیرفتند این مسئولیت را، در واقع به ما افتخار دادند و به نظرم رسالتی بردوششان در فوتبال استان قرار داده شد که علم و تجربه شان در حیطه آموزش را در اختیار نسل جوان بگذارند.

کمیته آموزش
کمیته آموزش کمیته آموزش کمیته آموزش کمیته آموزش کمیته آموزش کمیته آموزش

بیشتر بخوانید:

نظر شما