شناسهٔ خبر: 37774745 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه :

وزارت راه به وعده‌های خود پیرامون تکمیل بزرگراه کرمانشاه_کامیاران عمل نکرد

استاندار کرمانشاه با انتقاد از عملکرد ضعیف وزارت راه و شهرسازی در تکمیل پروژه بزرگراه کرمانشاه _ کامیاران اظهار داشت: معاونین این وزارتخانه بارها وعده دادند که این بزرگراه را تکمیل می کنند ولی هیچ کدام از این وعده ها عملی نشد و متاسفانه شاهد کشته شدن شهروندان در جاده های این مسیر هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر نگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست کمیسیون ایمنی راه ها با انتقاد از عملکرد وزارت راه و شهر سازی در تکمیل پروژه بزرگراه کرمانشاه – کامیاران  بیان کرد : طبق آمار ارائه شده متاسفانه طی ۹ ماهه اخیر تعداد تصادفات منجر به فوت در سطح شهر کرمانشاه افزایش داشته و تعداد شهروندان جانباخته، ۳۱ نفر بیش از مدت مشابه سال قبل است.

وی با تاکید بر این موضوع که این افزایش آمار قابل قبول نیست، عنوان کرد: این افراد دارای همسر و فرزند بوده اند و با از دست رفتن آن‌ها خانواده‌های بسیاری عزادار شده‌ و دچار مشکلات حاد شده اند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: کمیته ای مرکب از بازرسی استانداری، پزشکی قانونی، پلیس، نماینده شورای شهر و دیگر دستگاه های ذی ربط باید دلایل افزایش آمار کشته شدگان تصادفات درون شهری را به طور کامل بررسی کرده و ظرف ۱۰ روز این گزارش را ارائه دهند.

بازوند با تاکید بر برخورد قاطع با مقصران این موضوع اظهار داشت: هر مجموعه‌ای در این زمینه مقصر شناخته شود با قاطعیت با آن برخورد می شود.

نماینده عالی دولت در شورای ترافیک تاکید کرد: اگر شورای ترافیک مصوبه ای را به شهرداری در مورد رفع مشکلات نقاط پرحادثه ابلاغ کرده و اجرایی نشده است، بی گمان شهرداری باید جوابگوی عملکرد خود باشد.

وی همچنین عنوان کرد: برخی دستگاههای اجرایی با این بهانه که مردم از روی نرده ها می پرند، از نصب نرده در مسیرهای مصوب شده اجتناب می کنند.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: با این بهانه ها نمی توان جان باختن شهروندان در تصادفات درون شهری و داغدار شدن ده ها خانواده را توجیه کرد.

 بازوند تاکید کرد: طبق مصوبه کمیسیون، شورای ترافیک موظف است ظرف ۴۸ ساعت برنامه ای مناسب برای کاهش و کنترل سوانح رانندگی در اسفندماه و فروردین ماه ارایه دهد.

 

 

نظر شما